- 3,322
- 4,130
- 113
2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅@Cutamaniac aldin mi feneri agabey
2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅@Cutamaniac aldin mi feneri agabey
Orada limit attı bana arkadasCrktim bekliyom 1 2 dka gelir Piabella
Herkes wonluyor maşallah. Kurutun su siteleri2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅
Sana da Tebrikler dost2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅
Dostum bu maçın son 1 golü daha var gibi duruyor2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅
Yakisirrrrr agabey2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅
Zor duruyorum kanıma girme dostum 😅Dostum bu maçın son 1 golü daha var gibi duruyor
Bol sans iyi bari su sigaramizi al artık öde borcunu kurtul2.5 üst aldım kardeşim geldi arada tutturuyoz😅
Var mi la itirazi olan varsa soylesin de sonra kalp kirmayakDostlar simdi herkes rolling yapti. Bi dostuma yaptiricam hepimize destegi olmus olan. Ondan sonra basa sarsin ben yatacam zaten
Bas kasayı dostDostum bu maçın son 1 golü daha var gibi duruyor
Tmm broDostlar simdi herkes rolling yapti. Bi dostuma yaptiricam hepimize destegi olmus olan. Ondan sonra basa sarsin ben yatacam zaten
kim yapıyor bro la gunduz sozun vardı bıze 🤣Dostlar simdi herkes rolling yapti. Bi dostuma yaptiricam hepimize destegi olmus olan. Ondan sonra basa sarsin ben yatacam zaten
KimeVar mi la itirazi olan varsa soylesin de sonra kalp kirmayak
Ben miyim o dostDostlar simdi herkes rolling yapti. Bi dostuma yaptiricam hepimize destegi olmus olan. Ondan sonra basa sarsin ben yatacam zaten
Aynen elmoradona yaptır onla beraber yapacaz 🤣kim yapıyor bro la gunduz sozun vardı bıze 🤣
2-2 oldu dedim 1 gol daha gelirDostum bu maçın son 1 golü daha var gibi duruyor
Agabey sen kafayi yaptiysan gunu kapat bahis olarak bence 🤣🤣🤣Zor duruyorum kanıma girme dostum 😅
Yabancı değil dost bana