Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Çarşı İzni Hk.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emesenbisi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,768
2,601
113
Bak bu konu beni niye gerdi. 30 yasinda askere gittik 6 ay diye. Safak az kaldi derken pandemiden dolayi 1 ay asker almadilar kasim celbi 7 ay askerlik yaptik. Benden sonra aralikta gelen cikti gitti ben 1 ay haybeye kaldim :)
 

birbahisci

☘╰☆☆ ☘
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
5,176
4,611
113
Bak bu konu beni niye gerdi. 30 yasinda askere gittik 6 ay diye. Safak az kaldi derken pandemiden dolayi 1 ay asker almadilar kasim celbi 7 ay askerlik yaptik. Benden sonra aralikta gelen cikti gitti ben 1 ay haybeye kaldim :)
Buyuk sanssizlik :)
 

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Dostum Sen bu nick degiştir yeni birtane iyi oyun kuruyon sen :D
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,821
100,373
113
Hamamda tellaklik ta iyi fikir bütün gün kese yaparsin aslında tertipler gelir hem mekan kazanır hem sen patrona askerim dedin mi bunu dusunerek alir ise askerden başka hamama giden mi var ama sonu mutlu mu biter mutsuz mu onu kestiremiyorum
 

Emesenbisi

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
1,768
2,601
113
Ilk 2 ay carsi vardi sonra 4 ay gormedik carsi. Yanliz Ankaranin ayazi meshur derlerdi gece 3 5 alay onunde karda silah tutunca anladim :)
 

birbahisci

☘╰☆☆ ☘
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
5,176
4,611
113
Bedevi banada kucuk bir koyde imamlik yapiyorum camiyi tadilat ettirecegim demisti.


Saka tabide, valla hakkini helal et bedevi cok yuklendik sana. Aramizda kerktigin ettigin kisi varmi bilmem ama burda insanlarin bi opulmedik kulak arkasi kalmis kimse kolay kolay yemez. Ha allah var ben ilkten uzuldum. Yani o an imkan olsa atardim. Oda duygusalligimdan iste. Neyse seni duru hanima aktariyom tekrardan
 

yummy00

Kalın Dudak
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
47,894
52,711
113
Beyler konu ile alakasız ama bankta yım şuan evdekilerle kavga ettim üstümde mont da yok battaniyede yok hic bisi yok parkta bankta uzanıyorum maddi manevi bişey istemiyorum Haberiniz olsun diye söyledim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst