onlar şizofrenŞaka yaptım zaten reishaklısın tabii ki. Bu forumda çok çalışmayan var ayrıca ona d şahit oluyorum bütün gün burda vakit öldürüyorlar, biz işten güçten fırsat ayırdığınız vakitler takılabiliyoruz, çalışmadan bütün gün burada rol kovalayanlara şahit oluyorum. Akıl fikir diliyorum.