Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Çok Büyük Şikeler Dönüyor

hllkgndnz

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
909
658
93
Beyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın, 18 oran yakaladım😃 yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize
 

Ekli dosyalar

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
25,889
27,115
113
Beyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize
Sen bir dahisin
 

Ciqlett

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
11,327
3,387
113
Beyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın, 18 oran yakaladım😃 yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize
Hadi bir rol yaptır dua al biraz 😀
 

Barrios

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,304
27,822
113
Beyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın, 18 oran yakaladım😃 yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize
Dalga mı geçiyorsun olum bu ne rezillik. Senin bu oranlarına 5k atıyoruz rezillll
 

markup

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
714
625
93
Hayatın kendisi şike.
Bu hayat dahi birilerinin ürünü.
Bize anlatılan, fosiller tamamen yapay zeka.
Dünya evren.
Galaksiler dahil.
 

hllkgndnz

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
909
658
93
Max yaşı 25 , yanlışsam düzelt @hllkgndnz
30 kardeşim de, birşeyi çok net görüyorum birkaçınızda.. birilerine saldırmaya biraz heveslisiniz gibi. Böyle laf sokmalara falan efendim ne bileyim zorbalamalara falan biraz heveslisiniz gibi.. nedeni nedir söyler misin bi merak ediyorum
 

markup

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
714
625
93
30 kardeşim de, birşeyi çok net görüyorum birkaçınızda.. birilerine saldırmaya biraz heveslisiniz gibi. Böyle laf sokmalara falan efendim ne bileyim zorbalamalara falan biraz heveslisiniz gibi.. nedeni nedir söyler misin bi merak ediyorum
Z kuşağı işte. Uğraşma bunlarla bıçaklarlar
 

bolder

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,441
2,652
113
Beyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın, 18 oran yakaladım😃 yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize
Tamam da kanka ne alakaaaa? 😆
 
Üst