- 5,874
- 3,558
- 113
Dillendirme kola kafa yapıyo diye,kitleyecek yer arıyolar kolayı alırlar alkol statüsüne yapıştırırlar 100%500 vergi onu da içemeyiz vallaTeşekkür ederim bana kola bile kafa yapıyor onlar beni bayıltır eyvallah
Dillendirme kola kafa yapıyo diye,kitleyecek yer arıyolar kolayı alırlar alkol statüsüne yapıştırırlar 100%500 vergi onu da içemeyiz vallaTeşekkür ederim bana kola bile kafa yapıyor onlar beni bayıltır eyvallah
Kitlediler zaten ağa bugün coca cola 100₺ oldu 2.5 litresi dün 90 a almıştımDillendirme kola kafa yapıyo diye,kitleyecek yer arıyolar kolayı alırlar alkol statüsüne yapıştırırlar 100%500 vergi onu da içemeyiz valla
Yapıyorsun bu sporu 😆Beyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın, 18 oran yakaladım😃 yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize
Pis fakir adres Verde kola bardağı gönderiyim kupa ne onunla tadı çıkmaz 🤣🤣
Pis fakir adres Verde kola bardağı gönderiyim kupa ne onunla tadı çıkmaz 🤣🤣

Oynama ozaman agaBeyler hesaptaki küsüratla bir kupon yapayım dedim, 24 TL ye yakaladığım orana bir bakın, 18 oran yakaladım😃 yemin ederim kafayı yiyecem. Hafta başından bu yana yine kârdayım ama aldığımı alt/üst maçlarına geri verdim hep. Ya ben artık bunların ciddi ciddi şirketlerle irtibatlı robotlar olduklarını düşünüyorum. Yine bu hafta ilk yarı maç sonucu 0 dan farklı biten bir sürü maç var, Atletico maçı başı çekiyor. Ne zaman gülecek bu şans bize