Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Tek Maçtan Kayıp cqulec / Yine Tek Kornere Yatış. Klasik..

Holi44

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
8,943
6,379
113
Söyleyecek söz yok valla artık. Celtic erken öne gecmese 20 korner bile çıkacak maçta golden sonra kurudu maç.
Daha kötüsü, 1 korneri yedi hakem aberdeen'e vermedi ucube.
Gecmiş olsun diyecek söz yok
 

Liman55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
434
155
43
Az once bende m unuted macindan 2 konnerden yatttim en kotusude kör gozunu siktimin hakemi 3 tane net konneri sanki dunyayi fethetmis gibi aut verdi
 

cqulec

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,955
4,232
113
Az once bende m unuted macindan 2 konnerden yatttim en kotusude kör gozunu siktimin hakemi 3 tane net konneri sanki dunyayi fethetmis gibi aut verdi
EPL çok garip. Benim korner takımın Bournemout ve Newcastle idi. İkisi de kaç haftadır kornerden yatırıyor. Hayır bir de, Newcastle'a zaten 11 den açıyorlar 1.70 oranı artık. Bugün dayanamadım yine oynadım o da ayrı kuponda yattı.. kırmızı fln tamamen mahvetti maçı ama, manu işte.. ne zaman hayır gelmiş ki şimdi gelsin.
 
Üst