- 79,020
- 51,010
- 113
Neyse neyse uçak 100e kadar uçar inşallah
Abi siyasi dediğin şey benim yediğim ekmeği içtiğim suyu etkiliyor basite indirgemeywlimBen sıyasıden dolayı adam sılmem sız sılersenız eyw ne dıyım
Ben hdp liyimBen sıyasıden dolayı adam sılmem sız sılersenız eyw ne dıyım
Gorusler ve inanclar tatrsilmaz dostBen sıyasıden dolayı adam sılmem sız sılersenız eyw ne dıyım
Elestırıye okeyım bende ekonomıde elestırıyorum mesela rakıp saglam olsa belkı dusunurum ama suan masanın halı ortada muhalefet yoksa yapcak bısı yokO adamlar ekonomi süper diye vermiş ben de verecektim kk sevmediğim için ama rte iyi olduğu değildi, sen de diyorsan Erdoğan süper ekonomi süper, diyecek söz yok Recep abş
Tabi canım saygı duyuyorum ekonomi süper diyen adam kardeşim olsa evden kovarım ona saygı mayg yok götünde yaprakla afrikada gezenlerin parası bizden değerliSiyaset yapıp birbirinizi kırmayın herkesin görüşüne saygı duyun
Oyuzden kimse kimseyi silmemeliGorusler ve inanclar tatrsilmaz dost
BbBen hdp liyim
Heh buna ben okeyim ama bana gelip ekonomi süper diyince biri tansiyon şeker çıkıyor bendeElestırıye okeyım bende ekonomıde elestırıyorum mesela rakıp saglam olsa belkı dusunurum ama suan masanın halı ortada muhalefet yoksa yapcak bısı yok
Şaka yap8ypr
Dostum bende aynı düşüncedeyim en iyisi yoksaymak dediğin 2 adamı ben yoksaydim bileTabi canım saygı duyuyorum ekonomi süper diyen adam kardeşim olsa evden kovarım ona saygı mayg yok götünde yaprakla afrikada gezenlerin parası bizden değerli
Ben saygı duyarım banada duyuluyosa muratı severım bı sıyasıden dolayı cephe alırsa bılememSiyaset yapıp birbirinizi kırmayın herkesin görüşüne saygı duyun
Ekonomi bok cnm o bir gercekHeh buna ben okeyim ama bana gelip ekonomi süper diyince biri tansiyon şeker çıkıyor bende
Ekonomı ıyı dıyen kordur markete cıkıyoz bızde umarım duzelır ne dıyelımHeh buna ben okeyim ama bana gelip ekonomi süper diyince biri tansiyon şeker çıkıyor bende
Heh şöyle abi yaEkonomı ıyı dıyen kordur markete cıkıyoz bızde umarım duzelır ne dıyelım