- 79,020
- 51,009
- 113
İki dk da ter içinde kaldım sinirden @savaskurt yüzüme şöyle bi 100lük vur da kendime geleyim dost
İyiEkonomı ıyı dıyen kordur markete cıkıyoz bızde umarım duzelır ne dıyelım
Noldu dost
İnşaaattan düşsün akLa bu efsane06 diğer forumlarda 60 yaşındayım inşaatta çalışıyorum diyordu adam 60 yaşında inşaatlarda ekmek kovalıyor halen ekonomi iyi diyor
Vizebet 1k ya çöktü gece geceNoldu dost
Geçmiş olsun dostum battın mı ?
Neden vızebet dost anlatsanaVizebet 1k ya çöktü gece gece
Çökelim tepelerine sebep neVizebet 1k ya çöktü gece gece
SebepVizebet 1k ya çöktü gece gece
Buraya sponsor değil mi destek başlığına yazsanaVizebet 1k ya çöktü gece gece
%100 vardı bide sponsor olması başka sebebi yok sponsor olmasa eyv ama nedeni şu her gün %100 alıp 1k çekim veriyorum 3 gündür ondanNeden vızebet dost anlatsana
yazdım başkan dan dönüş bekliyormışBuraya sponsor değil mi destek başlığına yazsana
Hmmmm sebep ne%100 vardı bide sponsor olması başka sebebi yok sponsor olmasa eyv ama nedeni şu her gün %100 alıp 1k çekim veriyorum 3 gündür ondan
Sen de alışmışsın dost vizeni yeniletmeden hergun girilmez oraya, şaka bi yana geçmiş olsun bedava peynir fare kapanında olur%100 vardı bide sponsor olması başka sebebi yok sponsor olmasa eyv ama nedeni şu her gün %100 alıp 1k çekim veriyorum 3 gündür ondan
Hallolur hakliysan sıkma canını 2 aşamali güvenliği aç harcama parayıyazdım başkan dan dönüş bekliyormış
3 gün üst üstte %100 aldım ve 3 dür çekiyorum diye riskli sorunlu bahisler almışımÇökelim tepelerine sebep ne
Çapraz bahis mi yaptın naptın3 gün üst üstte %100 aldım ve 3 dür çekiyorum diye riskli sorunlu bahisler almışım
Ne oynadın ki dost3 gün üst üstte %100 aldım ve 3 dür çekiyorum diye riskli sorunlu bahisler almışım