- 5,622
- 2,710
- 113
Efes mola
İnşEfes destekle bu per 28 15 biter gibi
Hissettim
Valla ne olsun adas şükür diyelim sen nasilsinSAğolasın dayım nerelerdesin nasılsın
Biraz sinirlerim gergindi dün komple bırakacaktım forumu ama bazı gevşekler yüzünden değmez dedim kendimi tuttum, maddi olarak durumlar kötü değil in çık devam ediyor bakalım vurmaya çalışıyoruz bir şeylerValla ne olsun adas şükür diyelim sen nasilsin
Agam 42 görse yeter11 atis efes karsilik verirse 45 rahat görür
Hayirlisi olsun kardesim sansin bol olsunBiraz sinirlerim gergindi dün komple bırakacaktım forumu ama bazı gevşekler yüzünden değmez dedim kendimi tuttum, maddi olarak durumlar kötü değil in çık devam ediyor bakalım vurmaya çalışıyoruz bir şeyler