Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Dünya Kupası

Zerus27

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,469
1,861
113
Tıpkı benim gibi dünya kupasını oynayanın aklı yok neye el atıyorsak ona müdahale ediyorlar
İlk başta sarı karta heves bağladım bu kez hiç sarı kart olmamaya başladı tıpkı dün Almanya ve şuan Japonya maçı gibi
Ofsayt oynuyoruz onda da bişey yok ben onu bunu bilmem bunlar yani bu bahisçiler çok fazla olmaya başladı olmuyor hedefimdeki paraya ulaşamıyorum vallahi delirmek üzereyim düşünürsem
Doğum günüm gelsin bunlardan son kez bonusları alıp bırakacam ben arkadaşlar yemin ederim kemiğime tak etti telefon numarası mail herşeyi sıfırlayacam yani bana ulaşmamaları için herşey yapacam
 

krizma

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
679
238
43
Tıpkı benim gibi dünya kupasını oynayanın aklı yok neye el atıyorsak ona müdahale ediyorlar
İlk başta sarı karta heves bağladım bu kez hiç sarı kart olmamaya başladı tıpkı dün Almanya ve şuan Japonya maçı gibi
Ofsayt oynuyoruz onda da bişey yok ben onu bunu bilmem bunlar yani bu bahisçiler çok fazla olmaya başladı olmuyor hedefimdeki paraya ulaşamıyorum vallahi delirmek üzereyim düşünürsem
Doğum günüm gelsin bunlardan son kez bonusları alıp bırakacam ben arkadaşlar yemin ederim kemiğime tak etti telefon numarası mail herşeyi sıfırlayacam yani bana ulaşmamaları için herşey yapacam
doğru karar umarım dediklerini yaparsın
 

bymaske01

Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
47
20
8
Tıpkı benim gibi dünya kupasını oynayanın aklı yok neye el atıyorsak ona müdahale ediyorlar
İlk başta sarı karta heves bağladım bu kez hiç sarı kart olmamaya başladı tıpkı dün Almanya ve şuan Japonya maçı gibi
Ofsayt oynuyoruz onda da bişey yok ben onu bunu bilmem bunlar yani bu bahisçiler çok fazla olmaya başladı olmuyor hedefimdeki paraya ulaşamıyorum vallahi delirmek üzereyim düşünürsem
Doğum günüm gelsin bunlardan son kez bonusları alıp bırakacam ben arkadaşlar yemin ederim kemiğime tak etti telefon numarası mail herşeyi sıfırlayacam yani bana ulaşmamaları için herşey yapacam
Salak salak şeylere bahis alıncaya kadar gol bahsi al alt olan maç yik mk
 

lakelos

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,415
6,452
113
Onlar sana ulaşmıyorki dost sen onlara ulaşıyorsun bu işi anca kendi kafanda bitirirsin
 

Kemal34

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
17,421
17,067
113
Japonya maçına sarı kart bahsi alırsan tabi zortlarsın oğlum adamlar sakin adamlar ne işi olur sarı kartla rakip de zayıf tunustu zaten agresif olmaları için ekstra bir sebep de yoktu. Sikimsonik tercihler yapıyon sonra da ağlıyon favoriler çatır çatır alıyor maçları ayrıca gollü geçiyor maçlar ne işin var sarı kartla pembe kartla.
 

Barrios

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,387
27,942
113
Tıpkı benim gibi dünya kupasını oynayanın aklı yok neye el atıyorsak ona müdahale ediyorlar
İlk başta sarı karta heves bağladım bu kez hiç sarı kart olmamaya başladı tıpkı dün Almanya ve şuan Japonya maçı gibi
Ofsayt oynuyoruz onda da bişey yok ben onu bunu bilmem bunlar yani bu bahisçiler çok fazla olmaya başladı olmuyor hedefimdeki paraya ulaşamıyorum vallahi delirmek üzereyim düşünürsem
Doğum günüm gelsin bunlardan son kez bonusları alıp bırakacam ben arkadaşlar yemin ederim kemiğime tak etti telefon numarası mail herşeyi sıfırlayacam yani bana ulaşmamaları için herşey yapacam
Kaybet kaybet gel ağla. Ne güzel İstanbul
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,322
2,877
113
Ya bilader Ekvador maçı 0.5 üst olmadı evin oran 0 MS 0 oran 7-8 yani şans oyunu yazı tura oyunu. Adamlar daha cucura ya gol atmıyor. Depin oyuncuların çoğu bakkal manav seçmece karpuz düşün yani. 2 maçtan 1 i illa patlıyor bu sistemde kombine de kazanma ihtimalin 100 de 10 100 kupon yap 10 tutar 90 yatar
 

Zerus27

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,469
1,861
113
Japonya maçına sarı kart bahsi alırsan tabi zortlarsın oğlum adamlar sakin adamlar ne işi olur sarı kartla rakip de zayıf tunustu zaten agresif olmaları için ekstra bir sebep de yoktu. Sikimsonik tercihler yapıyon sonra da ağlıyon favoriler çatır çatır alıyor maçları ayrıca gollü geçiyor maçlar ne işin var sarı kartla pembe kartla.
Onları örnek verdim ben almadım bir arkadaş sabah gördüm Japonya'ya iki takımda sarı kart görür oynamış mesela o patladı ondan dedim Almanya gibi maçta da sarı kart olmaması tesadüf mü kesinlikle hayır Almanlar panzer mutlaka çıkardı oynamadım onu örnek veriyorum yani
 

Zerus27

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,469
1,861
113
Ya bilader Ekvador maçı 0.5 üst olmadı evin oran 0 MS 0 oran 7-8 yani şans oyunu yazı tura oyunu. Adamlar daha cucura ya gol atmıyor. Depin oyuncuların çoğu bakkal manav seçmece karpuz düşün yani. 2 maçtan 1 i illa patlıyor bu sistemde kombine de kazanma ihtimalin 100 de 10 100 kupon yap 10 tutar 90 yatar
Tüm maçlarda oynama var bahis var ama çok iyi analiz etmek lazım yoksa tutturmak imkansız
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,322
2,877
113
Tüm maçlarda oynama var bahis var ama çok iyi analiz etmek lazım yoksa tutturmak imkansız
Ya dünya kupası zaten yatirma üzerine kurulmuş bir sistem.4 maç oynanıyor 2 gündüz 2 gece. 4 maçın 1 i banko yatırıyor en düşük oran. Bazen de 4/2 yatırıyor bazen 4/3 yani kombin de kazanma ihtimali 0 oluyor bu nedenle. Zaten kupa amacı yaz soygunu için düzenlenen bir kupa sistemi
 

Zerus27

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,469
1,861
113
Kaybet kaybet gel ağla. Ne güzel İstanbul
Mesele kaybetmek değil kumarda illaki kayıp olur zaten asıl mesele örnek veriyorum benim hedefim diyelim ki 500 bin TL kazanmak ben 2 yılda 1 milyon para veriyorsam ve alamıyorsam alsam bile kendi verdiğim parayı alıyorsam tabiki ağlarım onlarda ağlattıkları kadar inşallah ağlarlar ben para buldukça oynuyorum bişeyler almak için albuki asla alınmıyor olan bize oluyor
Bu kansız köpekler alıştılar iyice albuki o aldıklarımı biriktirseydim zaten 2 yılda hedefime ulaşırdım
 

Zerus27

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,469
1,861
113
Ya dünya kupası zaten yatirma üzerine kurulmuş bir sistem.4 maç oynanıyor 2 gündüz 2 gece. 4 maçın 1 i banko yatırıyor en düşük oran. Bazen de 4/2 yatırıyor bazen 4/3 yani kombin de kazanma ihtimali 0 oluyor bu nedenle. Zaten kupa amacı yaz soygunu için düzenlenen bir kupa sistemi
Anlamıyorum arkadaş anlamıyorum doymuyorlar paraya bir türlü doymuyorlar Habire kese sapı gibi bana bana bana diyorlar hiç Bıçkı gibi bir sana bir bana demiyorlar işte beni delirten konu bu Allah bunların milyon kez inşallah belasını en sert şekilde verir
 

Barrios

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,387
27,942
113
Mesele kaybetmek değil kumarda illaki kayıp olur zaten asıl mesele örnek veriyorum benim hedefim diyelim ki 500 bin TL kazanmak ben 2 yılda 1 milyon para veriyorsam ve alamıyorsam alsam bile kendi verdiğim parayı alıyorsam tabiki ağlarım onlarda ağlattıkları kadar inşallah ağlarlar ben para buldukça oynuyorum bişeyler almak için albuki asla alınmıyor olan bize oluyor
Bu kansız köpekler alıştılar iyice albuki o aldıklarımı biriktirseydim zaten 2 yılda hedefime ulaşırdım
Yazdığın şeylerin çoğu kumarın doğasında olan şeyler zaten. Olması gereken şey senin benim kaybetmem. Çok nadirde olsa bir dönem üst üste Kazanc olur 1 ayda verdiğinin 5-10 katını alırsın onuda Kazanc Zinciri kırıldığı an geri vermeye başlarsın. Benim hedefim bu kadar ve ben buna neden ulaşamıyorum yada yaklaşamıyorum diyemezsin. Çünkü olması gerek şey budur. Kumar zaten kaybetme odaklı bir oyundur. Arada kazanırsın ama hiçbir zaman hedeflediğin şey olmqz. Olsa bile sen daha çok ister daha çok kaybedersin
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,322
2,877
113
Anlamıyorum arkadaş anlamıyorum doymuyorlar paraya bir türlü doymuyorlar Habire kese sapı gibi bana bana bana diyorlar hiç Bıçkı gibi bir sana bir bana demiyorlar işte beni delirten konu bu Allah bunların milyon kez inşallah belasını en sert şekilde verir
Koca sezon soydular yazın devam ediyorlar yapacak birşey yok
 

Edacx70

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
271
116
43
Ya dünya kupası zaten yatirma üzerine kurulmuş bir sistem.4 maç oynanıyor 2 gündüz 2 gece. 4 maçın 1 i banko yatırıyor en düşük oran. Bazen de 4/2 yatırıyor bazen 4/3 yani kombin de kazanma ihtimali 0 oluyor bu nedenle. Zaten kupa amacı yaz soygunu için düzenlenen bir kupa sistemi
Eskiden öyle değildi o iddia bayisindeki kağıdı full doldurur gelirdi kupon
 

Edacx70

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
271
116
43
Tamam işte millet bağımlısı oldu şimdi 0 oran bile gelsin istemiyorlar. Misal İspanya ve Ekvador oranları 0 di ama maçlar 0.0 bitti. Dünya yattı
Türkiye yense parasız kalmayacaktım bide kalan parami da kg girdim bu kadar orspu çocuğu olamazlar herhalde diye o kadar oc imiş bunlar
 

tusubana33

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,322
2,877
113
Türkiye yense parasız kalmayacaktım bide kalan parami da kg girdim bu kadar orspu çocuğu olamazlar herhalde diye o kadar oc imiş bunlar
Ben MS 1.5 dan yattım 90 dk gol olmadı 😃 Birde zaten kart borcu vardı askeri odemistik onu da geri verdik birde
 

Edacx70

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
271
116
43
Ben MS 1.5 dan yattım 90 dk gol olmadı 😃 Birde zaten kart borcu vardı askeri odemistik onu da geri verdik birde
Ahmet Çakar millî takım bahis yaz arat bunlar maçları sattı kendileri kupon yaptı bence şike parası da aldılar bir tane isyan eden oyuncu olmazmi dünya kupasında kimlere kimlere gol attı bunlar aynı oyuncular mw
 
Üst