Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Dünya Kupası

Osman1331

Saygılarımla...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,132
1,796
113
Kardeş Dünya kupası midem bulanıyor artık dünyaya rezil olduk çıkıp ben mi oynayayım mk
 

SüperMario

Prensesi Kurtaralım🫡
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
11,278
4,486
113
Sürpriz bir takım şampiyon olacak gibi..
Daha önce olmayan bir takım gibi
 

Valenciennes

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
42,788
43,905
113
1782073828020.png

taç oynayın kardeşim taç :D
bunu çektik üstüne 2500 hediye fb eklendi bide spor jackpot düşmüş sanırım 4800 vardı hesapta
virüs kalbimizden vurmaya devam ediyor
 

SonholiganTexas

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
2,489
718
113
Gece kupon yaptım bir kaç tane hepsi Ekvator maçından yapmıs awk cracuao yı yenememişler bugünde ispanya maçında korner olmadı 2.yarı 2 gole girdik oran bile vermiyordu gelmedi
 

MaximLestienne

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
17,860
16,586
113
Ağlama duvarına dönmüş yine. Hangi maça ne bahis alacağını bilmeyen adam rastgele bahis alan adam kaybedince ağlıyor bırak sanki Topçular zorla oynattiriyo bahisleri. Sizin bizim yattigimiz maçlardan kazanan kazanıyor bu iş şans işi. Adam Belçika kazanamadı diye ağlıyor. Turnuva başından beri elli tane sürpriz oldu sen de her gördüğün 1.50 orana atlama abisi
 

Karaelmas

Jackpot ! Bir gün mutlaka...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,432
5,289
113
Oynayan oynuyor, bazıları da Biloştan emir bekliyor, bilo erdoşun yanında süs köpeği gibiydi montella, altına sıçmış da abisine yakalanmış köpek yavrusu gibi bakıyordu bilos erdoşa
 

Djokovic

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
9,309
4,279
113
geçenlerde tüm kazançlar canlıdan korner girdim ingitere hırvatistan dk 57 9 korner oldu 2 korner daha olsa gelecek, artı olarak hırvatlara sarı girdim yetmedi hırvatlar bi gol daha girdim ulan hadi hırvatlar belki atamaz dedim, hakem sarı çıkartmadı maçta, 2 korner de banko gibiydi ne olduysa dk 90 a kadar korner olmadı son bi korner oldu ikincisi gelmedi yattı hepsi :D hırvatlar da kaçırdı kaç tane hiç biri gelmedi
 

kara23

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
7,981
3,842
113
Oynamayı bilmiyor lar sonra ağlıyor lar
 
Üst