- 36,396
- 19,457
- 113
Sende yapsa iyidir. Şuradaki herkeste yaparValla 3 4 dakika dan sonra iyice stres yapcak bende 😅
Sende yapsa iyidir. Şuradaki herkeste yaparValla 3 4 dakika dan sonra iyice stres yapcak bende 😅
Askı gol olsun
Bosa heycan yaptık
Hadi insallah 👍🏻😅Emrettim hakemde elini atcak işe depe destek vercekmiş
HadiDost Empoli macındayiz
Olta atiyorlar tamamen izlemeyenler atlasın diyeŞu betcoların boş askıları beni benden alıyor
Yapalım dost da bu 3.adım 2 daha lazım ödeme varHadi
Dost gelsin senden roll açacağım 21:28 çekim talebi verildi aha yaz bunu köşeye..
Yaz bunuutehlikeli nokta frikik ev
Oda olurrrYapalım dost da bu 3.adım 2 daha lazım ödeme var