- 34,546
- 19,157
- 113
NBA tarihinin en kötü serbest atış atan iki oyuncusu joachim noah ve dwight Howard 7-8 yıl önce takımlar onlara karşı geldiğinde taktik faul yapardı 😂😂
Eywallah dostum geçen güzel olsunŞansınız bol olsun dostlar
Hangi maç reco17 kaldı mola
Bizim Ömer Aşıkada az yapmadılar milli maçlarda, ne çektik beNBA tarihinin en kötü serbest atış atan iki oyuncusu joachim noah ve dwight Howard 7-8 yıl önce takımlar onlara karşı geldiğinde taktik faul yapardı 😂😂
MempHangi maç reco