- 34,546
- 19,157
- 113
Oran yüksekti iadeli bile 1.76 falandı inşallah öyle almistirdur sende reco felaket tellalı gbisin adam belki iadeli aldı
Oran yüksekti iadeli bile 1.76 falandı inşallah öyle almistirdur sende reco felaket tellalı gbisin adam belki iadeli aldı
!1300 bastım nöbet devredicem askerdeyim bakamam gelince yazarım
baktım ben de karışık, alıntı yapmadan oynadım demiş sadeceDur alıntısını bulacam
aynen handikaplı olsa o oranda olmaz, bana iadeli aldı gibi geliyorOran yüksekti iadeli bile 1.76 falandı inşallah öyle almistir
Bunuda demiştim bilmiyorum artikDirek alırda oynayabilirsin 1.75 oran
Sevindik dost iyi olmuş öyle aldığınİade aldım Başkan başka maç söyle
Laker ikinci per ustİade aldım Başkan başka maç söyle
Ucux yırttıkİade aldım Başkan başka maç söyle
Ama boşuna da gitti yaUcux yırttık
Kayıptan eyıdır boswerAma boşuna da gitti ya
Memphis hiçbirimiz bilmedi benimki en azından iade geldi 😂😂@Ahmo1993 yap tahmini karışmıcam bu sefer, sıkıntılı da olsa şans yanında senin bugün![]()
O yüzden sesimizi çıkaramıyoruz şuan dostMemphis hiçbirimiz bilmedi benimki en azından iade geldi 😂😂
46.5 tu zaten baya düşmüştü50 cıktı
Aldıysa gelmıs olabılır46.5 tu zaten baya düşmüştü
Alsaydı söylerdi dost asker adam belki biseyler olmusturAldıysa gelmıs olabılır