- 23,330
- 12,288
- 113
P6
Maçı izledim dep daha iyi oynuyor golleri ev atıyor
İkinci yarıya kaldık artık fazla bekletmeden 1 yazar gibi depMaçı izledim dep daha iyi oynuyor golleri ev atıyor![]()
Bende kırmızıdan korkuyomDep 0.5 ustu 2.10 umarım atar. Golu yesede etkili. 2 sarisi var kirmizi kart yemezse atar 1 tane
Kardesim oncelikle allah yardimcin olsun. Rutbeli personelsen borc harc işinden uzak dur. Bu borc yuzunden cok tanidigim mesleginden oldu. Bende askeri personelim. Bu yuzden fazla acilma derim. Sansın bol olsunArkadaşlar niyetim çok dağıtmak suan 10 K borcum var eğer kupon gelirse 500 dağıtım yapacağım gelmez ise çevrim tamamsa 250 TL dağıtım yapıcam askerdeyim suan bundan 5 gün önce 20 bin borcum vardı kafayı yemiş durumdaydım tekrar o hatalara düşmek istemiyorum iyi dileklerinizi dualarınızı bekliyorum bir an önce bırakmak istiyorum yüklü paralar oynamak stres yaptı bana burda şuan iyiyim inşallah ileri süreçte daha iyi olurum herkese saygılar sevgiler tunceliden