2 kişi var biri heralde @escobar1312O zaman iş taraftara düşer 😬
2 kişi var biri heralde @escobar1312O zaman iş taraftara düşer 😬
Keşke öyle olsa dost imkan olsa gidip döve döve cevirttirecegim2 kişi var biri heralde @escobar1312
Kısmetse olur dost,,tamamen nasipsel,,,Keşke öyle olsa dost imkan olsa gidip döve döve cevirttirecegim
Diğer 2 maç nasıl geldi mucizevi şekildeKeşke öyle olsa dost imkan olsa gidip döve döve cevirttirecegim
Çevirecezz maçı 2 yarıKeşke öyle olsa dost imkan olsa gidip döve döve cevirttirecegim
Haydi bakalım,,,,Başlıyor 2 yarı hadi çilek çevir bu maçı
Bursada 2 lesin bu arada yemedenÇileğini kopartırım senin çevir maçı
Ferhat ne yaptı kral adamFerhat forumdaki sayılı günlerin
Tadını çıkart abisi
Çok büyük yanlış yaptı forumdaki saygın kişilereFerhat ne yaptı kral adam
+3 verdi 4 oynattı ondan dolayı geç başlarMaçta kavga mı çıktı ne oldu başlamadı hala