Çilek bitirdi bşzi beee(((Dep geldiğini attı ev atınca hakem zorla bayrak kaldırdı depe kaldırmaz
Çilek bitirdi bşzi beee(((Dep geldiğini attı ev atınca hakem zorla bayrak kaldırdı depe kaldırmaz
Hayırlısı olsun Biz yine takipteyiz dostHerkese teşekkür ediyorum çok yazık oldu 340 k gelecekti son maçtan yattık hakkinizi helal edin bir dahaki sefer görüşmek uzeere
Dur bakalım dost,,bir mucize olur belki,,Herkese teşekkür ediyorum çok yazık oldu 340 k gelecekti son maçtan yattık hakkinizi helal edin bir dahaki sefer görüşmek uzeere
Gerçekten çok iyi miktarmış dost keşke gelseydiHerkese teşekkür ediyorum çok yazık oldu 340 k gelecekti son maçtan yattık hakkinizi helal edin bir dahaki sefer görüşmek uzeere
Umut hepp varrGerçekten çok iyi miktarmış dost keşke gelseydi
İptal geldi bursadan,,Nilüferde ne güzel 2-0 olmuştu peh
Vay anasını ya gol beklerken gol yedikHerkese teşekkür ediyorum çok yazık oldu 340 k gelecekti son maçtan yattık hakkinizi helal edin bir dahaki sefer görüşmek uzeere
Biraz zaman alır dostUmut hepp varr
Çookk zorr
Ama imkansızz değil
La bursada 2 ledii bee
5-2 olsun beeeBiraz zaman alır dost
Bursada yediNe maçları geç gel burda yat
Katılım varmıSon iki maç başlangıç vuruşu 16.00 o saatten sonraki beğenileri almayız diye düşünüyorum hepinizi
Ben kupon gelmeden birşey konuşmayı sevmiyorum dost ama geldiğinde de hakkaniyetli şekilde davranacagimdan kimsenin şüphesi olmasin
Zeusun şimşekleri lazımmmİyi bari tekten patlamadik
Hayırlı işler kötü olduNilüfer de 1-1