- 22,386
- 3,590
- 113
Bende okeyim kimse kusura bakmasın nasil diğer rollerde kurralar olup biz sonradan gelince almıyorlar burda da kimseye hak gecmesinBu 4 kişiye okeyim zaten @Aktas25 ile hepsinde vardik
Bende okeyim kimse kusura bakmasın nasil diğer rollerde kurralar olup biz sonradan gelince almıyorlar burda da kimseye hak gecmesinBu 4 kişiye okeyim zaten @Aktas25 ile hepsinde vardik
5 adimin beşinde olanlar hak etsin. Yoksa takibin bu amacı olmazBende okeyim kimse kusura bakmasın nasil diğer rollerde kurralar olup biz sonradan gelince almıyorlar burda da kimseye hak gecmesin
O zaman sadece 2 niz alın kanka 1.5 k atsın ikinize tebrikler5 adimin beşinde olanlar hak etsin. Yoksa takibin bu amacı olmaz
Aynen oyle bencede gayte iyi ve hakkaniyetli liste5 adimin beşinde olanlar hak etsin. Yoksa takibin bu amacı olmaz
Dost liste gayet iyi ve hakkaniyetli bence@Danger38 Reis baktım ama çok sonradan geldin Kusura bakma darılma bana diger arkadaşların hakkına girmiş olurum
Kardeşim içinde takip etmeyen bile yazmış sence normal mi 1. Adımda var 3 4 5 de yok mesala .neyse tebrikler size bol sanslarBende okeyim kimse kusura bakmasın nasil diğer rollerde kurralar olup biz sonradan gelince almıyorlar burda da kimseye hak gecmesin
Ramiz yoktu sonda mesela o eklenmiş burda danger haklı Ramiz hepsini takip etmedi o yönde hakliKardeşim içinde takip etmeyen bile yazmış sence normal mi 1. Adımda var 3 4 5 de yok mesala .neyse tebrikler size bol sanslar
Ramiz@Danger38 Reis baktım ama çok sonradan geldin Kusura bakma darılma bana diger arkadaşların hakkına girmiş olurum
4 kişi dost 1. Adımdan beri olanı yazdımKardeşim içinde takip etmeyen bile yazmış sence normal mi 1. Adımda var 3 4 5 de yok mesala .neyse tebrikler size bol sanslar
Dust bence konuyu kapat yoksa uzar bnden demesi sana4 kişi dost 1. Adımdan beri olanı yazdım
Tamam dost çekim ver ona göre kripto mu IBAN mı atalım4 kişi dost 1. Adımdan beri olanı yazdım
Dostum ekleme sorun yok hakdan bahsediyorsun ama haksızlık yapıyorsun bana verme sorun yok4 kişi dost 1. Adımdan beri olanı yazdım
Dost çok sonradan gelmişsinDostum ekleme sorun yok hakdan bahsediyorsun ama haksızlık yapıyorsun bana verme sorun yok![]()
Baştan sona diyorsun olmayan adamı alıyorsun dostumHaksızlık yapmadım kimseye
Şenlik bişey yok kanka zaten takip edenleri 2 gün sonra görürüm amaHaksızlık yapmadım kimseye