Ben de almam bu saatden sonra da haksızlık olmasın diyip yapıyorlar enterasan yani yarın bize bugün size herşey hergun aynı olmaz zatenŞenlik bişey yok kanka zaten takip edenleri 2 gün sonra görürüm ama
Dostum çok sonradan geldin yaw niye böyle yapıyorsunBen de almam bu saatden sonra da haksızlık olmasın diyip yapıyorlar enterasan yani yarın bize bugün size herşey hergun aynı olmaz zaten
Kanka valla sana bişey demioz la sen daha nabican kitler konuyu boşverDostum çok sonradan geldin yaw niye böyle yapıyorsun
Dostum hak deme o zaman ben kızdığım Ramiz nerde sona kadar var göster son 7 8 sayfa tamam diyim öncesine bakmadın bileDostum çok sonradan geldin yaw niye böyle yapıyorsun
Dost dediğim gbi kapat konuyu yoksa uzarDostum çok sonradan geldin yaw niye böyle yapıyorsun
Sen olayı anlamadım sayfa 9 da adam 20 sayfa yokSayfa 9 dan sonra gelmişsin
Roll 4 ve 5 de yok ramizamcaSen olayı anlamadım sayfa 9 da adam 20 sayfa yokhak deme neyse kapat tebrikler güle güle harcayin
Tam bakmadigin için söyledim bunu benim daha fazla mesajim var sen onu almışsınRoll 4 ve 5 de yok ramizamca
Kanka sen çekimi ver etiketledikleeine ulaş boşver@Onlybet Destek burası başarılı lütfen bakarmısın buraya
Tamam dost sıkı takip edenleri yazdım güncelledim şimdi haksızlık yok diye düşünüyorumTam bakmadigin için söyledim bunu benim daha fazla mesajim var sen onu almışsın