- 8,016
- 4,606
- 113
HaahahhaŞipşak değil şapşik
HaahahhaŞipşak değil şapşik
Guzel sloganŞipşak değil şapşik
Yaşa be Ramiz amca ağlatcan bizi şimdiÇiçeğim adına çok sevindim eski günlerdeki gibi iyi kötü çirkin az ekmeğini yemedik senin sayende attığın paralarla vurduk borçları kapattık canımın içisin sen tebrikler hep şans yanında olsun çiçeğim @EşrefTEK80 🤩
Konuları hatırlıyon mu gece nba da onların başlangıcı eşreften geldi ahahahhsYaşa be Ramiz amca ağlatcan bizi şimdi
Ibanat Eşref yazdı bana bir senMuro güzel maçlar var bugun eşrefin parayla max win alacaz shahhs
Sen de IBAN at bana Eşref bana yazdı size ben atacağımGeldi reis
Rolling gelirmiSen de IBAN at bana Eşref bana yazdı size ben atacağım
Yakışır abime puahhaSen de IBAN at bana Eşref bana yazdı size ben atacağım
Seriden atıldıSen de IBAN at bana Eşref bana yazdı size ben atacağım
Dur la dağıtımcı olduk🤣🤣Yakışır abime puahha
İyi dagitirsin abi bol sansDur la dağıtımcı olduk🤣🤣
Reis sadece aktif üyeler diye hata verdi dm atarkebSen de IBAN at bana Eşref bana yazdı size ben atacağım
@Muroo1988 sen bana yazabilir misin ilk sana zahmeyReis sadece aktif üyeler diye hata verdi dm atarkeb
Ramiz'inki Tamam bir tek sen kaldın@Muroo1988 sen bana yazabilir misin ilk sana zahmey
Bol sans abi Ahmet benimdir diye tahmin ediyom oda ns bende sans yok gelmezBu gelirse , 2k Ahmet gardasima olsun. Uyursan uyanınca atarım 😀😀 herkese iyi sabahlar Ekli dosyayı görüntüle 953008
HahahahhahahHHİyi dagitirsin abi bol sans
Atıyodum gece aktif üyeler diye hata verdi mesajı sen atabilir misin yada tg vereyimRamiz'inki Tamam bir tek sen kaldın
İnşallah gelirBol sans abi Ahmet benimdir diye tahmin ediyom oda ns bende sans yok gelmez