- 47,026
- 9,470
- 113
3 Saniye bitir hakem
Ben vardım tm neyseKaybedecek bir şeyim yok. Kaybedecek olan düşünsün.
Sıkıntı yok reis ben burdayım.Münakaşa istemiyoruz beyler..
Geçmiş olsun,bol şanslar dileğiyle...Uzun bir aradan sonra herkese selamlar dostlar.. bir hastalık süreci vardı atlattık çok şükür. Hedefe ulaşırsak 4-5 dosta ulaşırız
Sen kimsin admin varken?Sıkıntı yok reis ben burdayım.
Bi sıkıntı olursa raporlarım ben diye yazdımda onu sen kimsin hayırdır canın felan sıkılıyorsa yaz @Daimon çözsün. Ben çözünce sıkıntı olur. Bir dahada bana alıntı yapma.Sen kimsin admin varken?
Milletin canı sıkılıyor.Bi sıkıntı olursa raporlarım ben diye yazdımda onu sen kimsin hayırdır canın felan sıkılıyorsa yaz @Daimon çözsün. Ben çözünce sıkıntı olur.
Parasızlık kaşıntı tozu etkisi yaratıyor bellikiMilletin canı sıkılıyor.