Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling EşrefTEK80 / Kasa 40k Hedef 120k

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EşrefTEK80

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,410
17,819
113
Babalar olmuyor. Yani aklıma gelmiyor değil . Maça kimse bahis almıyor biz de girince kuponu yatırıyorlar. Yoksa bu depin bırak 1 set almayi komple her seti en az 10 farkla alması gerekirdi. Maç yok diye oynadık zaten. Sağlık olsun. Maç yok akşama devam ederiz tadında kalsın paramız cebimizde kalsın. Akşama görüşmek üzere dostlar
 

Hyper28

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
30,847
3,833
113
Babalar olmuyor. Yani aklıma gelmiyor değil . Maça kimse bahis almıyor biz de girince kuponu yatırıyorlar. Yoksa bu depin bırak 1 set almayi komple her seti en az 10 farkla alması gerekirdi. Maç yok diye oynadık zaten. Sağlık olsun. Maç yok akşama devam ederiz tadında kalsın paramız cebimizde kalsın. Akşama görüşmek üzere dostlar
Geçmiş olsun
 

BahisciHatun

Merve Ulucan
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
56,872
16,695
113
Babalar olmuyor. Yani aklıma gelmiyor değil . Maça kimse bahis almıyor biz de girince kuponu yatırıyorlar. Yoksa bu depin bırak 1 set almayi komple her seti en az 10 farkla alması gerekirdi. Maç yok diye oynadık zaten. Sağlık olsun. Maç yok akşama devam ederiz tadında kalsın paramız cebimizde kalsın. Akşama görüşmek üzere dostlar
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
 

kadircan4747

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
9,969
8,247
113
Babalar olmuyor. Yani aklıma gelmiyor değil . Maça kimse bahis almıyor biz de girince kuponu yatırıyorlar. Yoksa bu depin bırak 1 set almayi komple her seti en az 10 farkla alması gerekirdi. Maç yok diye oynadık zaten. Sağlık olsun. Maç yok akşama devam ederiz tadında kalsın paramız cebimizde kalsın. Akşama görüşmek üzere dostlar
gecmis olsun esref
 

Devecibey

ahmet
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
21,832
12,564
113
Babalar olmuyor. Yani aklıma gelmiyor değil . Maça kimse bahis almıyor biz de girince kuponu yatırıyorlar. Yoksa bu depin bırak 1 set almayi komple her seti en az 10 farkla alması gerekirdi. Maç yok diye oynadık zaten. Sağlık olsun. Maç yok akşama devam ederiz tadında kalsın paramız cebimizde kalsın. Akşama görüşmek üzere dostlar
Grsz abi
 

Devecibey

ahmet
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
21,832
12,564
113
Abi kimseye sovmedim depe sovdüm biri bildirmiş eyw
 

Ekitikee

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
1,967
2,790
113
Babalar olmuyor. Yani aklıma gelmiyor değil . Maça kimse bahis almıyor biz de girince kuponu yatırıyorlar. Yoksa bu depin bırak 1 set almayi komple her seti en az 10 farkla alması gerekirdi. Maç yok diye oynadık zaten. Sağlık olsun. Maç yok akşama devam ederiz tadında kalsın paramız cebimizde kalsın. Akşama görüşmek üzere dostlar
Geçmiş olsun kral gece nba güzel gidiyordu ordan yururdun olmayınca olmaz sağlık olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst