4.3 saniye efes atmazsa mahvolduk biz @EşrefTEK80
Belli degill durr heleeeeUlan maçı zorla uzatacaklar
Uzasa bile 23 sayı hakkımız var4.3 saniye efes atmazsa mahvolduk biz @EşrefTEK80
Yoooooo4.3 saniye efes atmazsa mahvolduk biz @EşrefTEK80
65v65 knk10 orandan beraberlik aldık efese bu iş belliydi
Sağlık olsun toparlarsın dostDün bir bugün iki... Geldi dediğimiz maclarda hep böyle hikaye oluyor. Ne diyelim ki
Wonladı kupnun knk tebrik ediyorumEfes maçı uzayacağı çok belliydi çünkü kaç maçtır hiç uzatma maçı olmadı ve sürekli dengede tuttular maçı
Daha durrrr be kralDün bir bugün iki... Geldi dediğimiz maclarda hep böyle hikaye oluyor. Ne diyelim ki
Savunma olursa çıkmaz 24 kral şansımız var halaDün bir bugün iki... Geldi dediğimiz maclarda hep böyle hikaye oluyor. Ne diyelim ki