- 11,876
- 5,718
- 113
Fener v ajax gelseydi daha güzel olacaktiEver beyler bakiye gelsi 1752
Fener v ajax gelseydi daha güzel olacaktiEver beyler bakiye gelsi 1752
Adana al beeeAdana penaltılara gitti
Yolla dostEver beyler bakiye gelsi 1752
Yeniyim dost . Takıldım sadece sana 😁kimsin acaba
Geleydi bide bjk 1.5 üst olaydı şuan 5000 diFener v ajax gelseydi daha güzel olacakti
Anali ediyorum 5 dk bana musadeYolla dost
Belhanda çok fena kaçırdı . Atsa bittiydiAdana al beee
Sen hoşgeldin o zamanYeniyim dost . Takıldım sadece sana 😁
Gracias 🥰Sen hoşgeldin o zaman![]()
Aynen dost bjk yi unuttum olsun şans döndü kayıp siz yeşillenir inş burasiGeleydi bide bjk 1.5 üst olaydı şuan 5000 di
Şuan gaye iyiyiz ama maç yokAynen dost bjk yi unuttum olsun şans döndü kayıp siz yeşillenir inş burasi
Hasan amca mi acaba yineMaç yok ag
Yoksa zorlama dost yarın bakarızŞuan gaye iyiyiz ama maç yok
Hacı ben anlamadım ne oynadığını