Siktir git bak küfür yemek istemiyorsan dilenci herif 106 lira istemişmisin benden istememişmisin 7 temmuzda boş yapma haydi çöplüğüne yeter bu kadar sana..Ya kardeşim bana şimdi maval okumayı bırak dekont dedin para dedin bana senden gelen paranın dekontunu at buraya
Yok atmasın ben ban yiyeceğim bu Kamil de yesin böyleleri barınmasın forumda bıktırdı@Shellac bi el atsan dostum.buraya
Adamlar senin arkadaşın ya samimisin ya ibanı da var sende atmak yerine böyle birşey yapma ihtiyacında bulundun açtığın rollde de faturamı oducem demiştin zatenEkli dosyayı görüntüle 815712
Daha da kelime yaparsan küfür yersin gereksiz munakaşa etme benimle tanımadan yorum yapma hırsız diye tamam mı kardeşim ?
Sana mı sorucam lan ne yapacağımı kamilosko uza işte üzerine düşmeyen şeylere burnunu soktun durumu gördün ben Erhan ile de Zeisy ile de konuştum roll sahibi Erhana 500 attı roll açtırdı Zeisy ede bende son 350 vardı atayım dedim gerek yok kankam canın sağolsun dediAdamlar senin arkadaşın ya samimisin ya ibanı da var sende atmak yerine böyle birşey yapma ihtiyacında bulundun açtığın rollde de faturamı oducem demiştin zaten
Kesene bereket sidik mi yarıştırıcaz bende bir sürü insana destek verdim 24 sayfa aktif Dm var ne yapalım şimdi ?Ben bu forumda sadece 2 kere para aldım 100den fazla hesaba para attım
Sana daha yorum yapmıyorum kendi halinde takıl manyak mısın tartışma çıkardın sonra bana hırsız dedin bilip bilmeden sonra senden para istemedim dedin sana kanıt attım dekont istiyorsun hala boş yapma ve açtığım konuya da rica ediyorum uğrama.O 2 kişinin içinde de sen yoksun kardeşim bekliyorum atmani bana dekont dedin attım dedin bekliyorum
Sen burda ne hakaret gördün ya da anladın bilmiyorumAdam neyden bahsediyor sen neyden bahsediyorsun be kardeşim gerçekten
Ben hırsızlık yapmadım konu sahibi ne dediyse onu yaptım boş yapma sana söz hakkı veren yok bu konuda üzerine ben 4-5 farklı kişinin toplu dağıtımını da yaptım daha önce de yaptım forumda benden para almayan insan kalmadı ne boş yaptın akşam akşam uza git yaSenin yaptığın hırsızlık orta da benim senden mobilbahis freebet için istediğim orta da ha bu zamana kadarda senden bana 1 kuruş gelmedi gelip bunu yaptın senin karakterin
Lan görmedim o mesajı yazmışım geçmiş neden bana bulaşıyorsun ne gerek var ki ?Ya bak kardeşim tartışma cikartmadim adam burda basamiyorum limit koymuşlar 400 TL dedi herkes çek başka yere atarsın dedi sen inatla adama barem buydu kanka falan demeye basladin
Bak hala hakaret ediyorsun ne velet adamsın sen ya yanlış anlaşıldı diyip konuyu kapatabilirdin sen gelip bana hırsız dedin konuyu bilip bilmeden manyak mısın sen ya ?Ardından kamil dedin rezil ederim dedin kuduz köpek gibisin
Kardeşim adam rollu kaybettigi gibi küfür etmeye başladın senBak hala hakaret ediyorsun ne velet adamsın sen ya yanlış anlaşıldı diyip konuyu kapatabilirdin sen gelip bana hırsız dedin konuyu bilip bilmeden manyak mısın sen ya ?