Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Üye Etkinliği Fearjr1992 | 10 Kişiye 200 TL ⏰ 14:00

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fearjr1992

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
42,307
33,749
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
 

parsens

𝐀𝐘𝐘𝐀𝐒̧
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
7,766
7,290
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
aç rol gelsin daraldım gece gece kimse rol açmıyor
 

ahmetc10

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
43,416
7,837
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
kanksss tebriklerrrr
 

nvsactive

Tanınmış Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,748
1,027
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
tebrikler dostum
 

Marley

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
45,642
28,843
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
Ooooo hayırlı olsun ben de bu gece sessiz diyorum
 

nvsactive

Tanınmış Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,748
1,027
113
ödemelerini bir an önce yaparsın umarım gerisi çok önemli değil dost
 

Pikaçuu

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
88,663
30,919
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
Terbıkler
 

siryetyy

Amusnet & EGT Dijital Kurbanı.
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,533
1,047
113
hayırlı olsun bi nasip olsa da benide rahatlatsa şu aralar stresten yıldım
 

zafer685

TR[🟩][⬜]16
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,719
1,450
113
Arkadaşlar gece gece borç aldık ortak olup max win çıkardık, paranın yarısı benim 16,500 icraya düşen bankanın avukata geçmemesi için ödeme yapacağım, fatura ws derken çok bir şey kalmıyor.
Beni bilen bilir kazandığımda her daim forumda dağıtan biriyim.
Durum olsa görüştüğüm tanıdık dostlarıma extra destekte bulunurdum fakat öyle bir zamanda değilim. 10x 200 çekiliş ile şans parası verelim dostlara kimse Dm atıp darlamasın gerçekten de para kalmıyor bana extra 1000 liralık bir roll açarız deneriz herkese nasip olur inş 🖖


Dip not : max win dediğin böyle olur tek spinde bitecek 😎 @Shellac @Daimon çekiliş için son beğenme yarın öğlen 14:00 olarak belirleyelim dostlar geç gören mağdur olmasın..
Hayırlı olsun inşallah dağıttığınının bin mislini geri almak nasip olur böyle durumda dağıtım yapan adam en iyisini hak ediyor darısı başımıza
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst