- 18,969
- 9,409
- 113
Jerry i kovalamayi bırak, geç kalma dostİkinci adımdan geldim ayıp olurmu gençler sorun olurmu 🙂
Jerry i kovalamayi bırak, geç kalma dostİkinci adımdan geldim ayıp olurmu gençler sorun olurmu 🙂
Gelsinnn buda sinerjiii
Malum milleti dolandıran zata sövdük diye uzun süreli ban yemiştik,eleman hergun burda roll paylasmisNeden yazayım oğlum toprağımsın sen helali
Hoş olsun da 10 gündür neredesin aq sen ?
Onu kovalamaktan ömrümüz bitti vallahi 🙂Jerry i kovalamayi bırak, geç kalma dost![]()
52 çıkmalı maç yok diye mecburiyetten oynadıkHouston maçını getirelim
İnşallah52 çıkmalı maç yok diye mecburiyetten oynadık
Öyle valla yaOnu kovalamaktan ömrümüz bitti vallahi 🙂
İnş. gelecek kankam52 çıkmalı maç yok diye mecburiyetten oynadık