- 3,033
- 3,120
- 113
Bolsans 1 tane atsin bari
ligin en kötü takımı 1 tane atsınlar diycem mantıken amaŞutu yok la
essek değilse atar
Bol şanslar atar son dk larda 1 tane de olsa diye düşünüyorum
Hahaha knk mamtıken bakarsak zaten Fener 3/0 önde olması gerekti şı an 😂ligin en kötü takımı 1 tane atsınlar diycem mantıken amamantıken bu maçın böyle olmaması da lazım
bendeBol şanslar atar son dk larda 1 tane de olsa diye düşünüyorum
Eşek bile bunlardan iyidirEss
essek değilse atar
Bolsans
Todesco yi kovarlar bugünFeneri bu saatten sonra zeusun şimşekleri bile kurtaramaz,,