Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Duyuru Forum-Bahis 💎 Elmas Ceza Sistemi

rakion05

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
289
168
43
her ödülün bir cezası vardır :D
 

Novasky

... ɨ̇ֆӄօʀքɨȶ ...
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
48,705
53,259
113
Ne alakası var kodda kovalarım bahis de oynarım benim kumarım seni ne bağlar ki amacım tartışma yaratmak değilde söylediğin yanlış benim görüşümce mod olmadığın sürece herhangibir yaptırım uygulama statüsü verilmez verilmemeli kimseye .
Öneride bulunduk senin konuşma uslubun yanlış siz vipmisiniz sen msj sayısı yüksek ve 7/24 burada ve 5-6-7 senelik adamlarla kendini bir tutma hiçbir zaman bu heryerde boyledir dostum bu herkez için geçerlidir
 

Azadi6321

Şampiyon Amedspor✌️✌️✌️
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
12,292
5,113
113
@Başkan para cebinizden değilde site sponsor olsa size daha iyi olmaz mı
 

ozangs40

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
2,439
740
113
Benim 750 elmas vardı yanlışlıkla bozdurdum ya nolcak
 

sakine65

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
453
192
43
Merhaba Arkadaşlar ; Bundan sonra banlandığınızda elmaslarınızı hesabınızdan çekiyoruz. 1 günlük banlı kalmanın bedeli 20 elmastır. Hesabınızdan 20 elmas çekilecek. 3 gün banlı kalırsanız 60 elmas hesabınızdan çekilecek. 5 gün banlı kalmanız halinde 100 elmasınız silinecektir.

Biz çok zor banlıyoruz zaten arkadaşlar küfür ve üyeler arası tartışma olmadığı sürece çok müdahale etmiyoruz.

KISACA BANLANMAYIN ARKADAŞLAR bir gün banlı kalmanız elmas sisteminde sizi 2 gün geri götürecektir.
Tuhafmis ...
 

Adanalıyık01

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,293
554
113
üstad iade olacak elmasların herhangi bir sorun yok
Hesapta 10 var şuan,iade olmadı malesef.

1000mesaj olayını görmeden bozdurdum. Okusaydım bozmazdım. Kural 1000 mesajsa saygı duyarım onda sorun yok. Ama dediğin gibi iade olursa mağdur olmamış oluruz en azından. Teşekkürler tekrardan ilgin ve bu güzel etkinlik için 🙋‍♂️
 

tahir1603

Sadece Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
25,907
27,146
113
Öneride bulunduk senin konuşma uslubun yanlış siz vipmisiniz sen msj sayısı yüksek ve 7/24 burada ve 5-6-7 senelik adamlarla kendini bir tutma hiçbir zaman bu heryerde boyledir dostum bu herkez için geçerlidir
Bende 1 senedir forumdayim sen 5 senedir forumdasin ve diyeceğim şu ki seninle benim aramda hiç bir fark yok her konuda eşitiz iyi geceler amacım kalp kırmak yada tartışma yaratmak değil tekrar iletiyim dost
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,342
63,423
113
Merhaba Arkadaşlar ; Bundan sonra banlandığınızda elmaslarınızı hesabınızdan çekiyoruz. 1 günlük banlı kalmanın bedeli 20 elmastır. Hesabınızdan 20 elmas çekilecek. 3 gün banlı kalırsanız 60 elmas hesabınızdan çekilecek. 5 gün banlı kalmanız halinde 100 elmasınız silinecektir.

Biz çok zor banlıyoruz zaten arkadaşlar küfür ve üyeler arası tartışma olmadığı sürece çok müdahale etmiyoruz.

KISACA BANLANMAYIN ARKADAŞLAR bir gün banlı kalmanız elmas sisteminde sizi 2 gün geri götürecektir.
Bro ceza biraz daha ağır olmalıydı.banlanma durumunda olan adam 20 elması dusunmezki günlük 50 elmas falan olmalıydı bu biraz daha caydirici olurdu.bu arada günde 20 elmas cekilicek bide foruma giremesigi için ogunku 10 veya 20 elmasida alamiycak günlük kayibi 30 yada 40 olucak
 

TheMachine

Tanınmış üye
Aktif Üye
TC Onaylı
14,556
11,374
113
Merhaba Arkadaşlar ; Bundan sonra banlandığınızda elmaslarınızı hesabınızdan çekiyoruz. 1 günlük banlı kalmanın bedeli 20 elmastır. Hesabınızdan 20 elmas çekilecek. 3 gün banlı kalırsanız 60 elmas hesabınızdan çekilecek. 5 gün banlı kalmanız halinde 100 elmasınız silinecektir.

Biz çok zor banlıyoruz zaten arkadaşlar küfür ve üyeler arası tartışma olmadığı sürece çok müdahale etmiyoruz.

KISACA BANLANMAYIN ARKADAŞLAR bir gün banlı kalmanız elmas sisteminde sizi 2 gün geri götürecektir.
20 elmas çok az başkanım 500 elmas idealdir
 

AnthonyEdwards

İyi bak hastana sor beni ustana
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
26,424
16,436
113
Mantıklı olmuş ama bence biraz hafif kalmış. Daha kademeli artması gerekir ama tabi siz daha iyi bilirsiniz
 

Valenciennes

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Biletci Üye
TC Onaylı
42,773
43,932
113
Süresiz banlananın elmasları 30k üstü mesajı olan üyelere pay edilsin başkanım
 

remarkable

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
198
66
28
Hep yaptırım hep yaptırım,( hatalari yanlışları savundugum yok :)biz taşmı yiyelim patron. 1000 mesaj biraz fazla değil mi hakkım yeniyor gibi hissediyorum
 
Üst