Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Rolling Gfbarmy35 / İkasbet Sponsorluğunda Rolling

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
peki 13.5 handikap verdigim takimin son 20 saniye ikilik yiyip tam 14 farkta bitirmesi normal mi veya brooklyne 22.5tan verip son 20 saniye macı bıraktılar derken philanın gidip ikilik atması normal mi bence normal degil
Normal değil NBA zaten şikeyle aşk yaşıyor onların ben taaa
 

Atabeyrg

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,152
1,562
113
Son hücum top Ny de bu da won
 

makina123

Marka Üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
22,733
29,123
113
Normal değil NBA zaten şikeyle aşk yaşıyor onların ben taaa
güney amerikada da ağır dümen var 1.5 üst olsa para alacam son maç 90+9 uzatmanın son dakıkası kornerden penaltı oluyor 5 dakıka sonra vara gidiyor hakem inadına yine penaltı kararı veriyor ama borja eşşeği her zamanki gibi penaltıyı kalecinin kucagına vurup macı bıtırıyor helal olsun
 

AzraeL

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
8,409
10,709
113
güney amerikada da ağır dümen var 1.5 üst olsa para alacam son maç 90+9 uzatmanın son dakıkası kornerden penaltı oluyor 5 dakıka sonra vara gidiyor hakem inadına yine penaltı kararı veriyor ama borja eşşeği her zamanki gibi penaltıyı kalecinin kucagına vurup macı bıtırıyor helal olsun
Ben dün NBA de 30 k vurdum 3 maça ayrı ayrı 3 maçın 3 ü de 2 sayı ile yaktı ve hala da zamanları vardı elimizden birşey gelmez boşuna yormayalım kendimizi resmen şike başka birşey olamaz 2 3 dk sayı çıkmamaması normal se ölelim o zaman
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst