Neden geçmiş olsun kayıp mı ettikGeçmiş olsun
Yok hep önde götürdü son 20 saniye daha dayanamadı gelseydi iyiydi gelmedi iade olduNeden geçmiş olsun kayıp mı ettik
İade ettiler az bı karla kapattik dddNeden geçmiş olsun kayıp mı ettik
Harbi miİade oldu
Bolsans...2.Adim
Bol şanslar
Bol şanslar2.Adim
Bol şanslar