- 5,062
- 1,779
- 113
30-0
Çok şükür ben dağıtımlarda söylüyorum zaten. Dağıtımcının fazla alması lazım diye. Ben hesabımı niye riske atıyorum. Niye bedavadan liste yapıyorum. Geç atınca niye ben laf yiyorum. Adam geçen 8 kişiye 500 diye dağıttırıyor . Tam 4 k atıyor . Ben salak mıyım kesintileri de biz ödeyelim. Liste yapalım. Dağıtım yapalım. Bize kalan 430 tlOnun gibi 10 k sahibi olacağına 2 ay aç gez dost rahat ol
Ne ağız varmış bizde arkadaşKirdirmadigi sürece sorun yok