3 ufakk olsa kralTek kısı mı verelım 3 kısı ufak bir şans parasımı atalım
3 ufakk olsa kralTek kısı mı verelım 3 kısı ufak bir şans parasımı atalım
Ya çocuk durmuyor ödevini bana yaptırıyorgetirdik maçları nerdesin sen![]()
kankam kolay gelsinYa çocuk durmuyor ödevini bana yaptırıyor)
Dönüşmedi deHelal olsun ahmet dusmedin![]()
Allah kolaylık versin kardeşim 🤣Ya çocuk durmuyor ödevini bana yaptırıyor)
Eyvallah sagolasinkankam kolay gelsin![]()
![]()
Kedileri naptın doyurdun sanırım ...unutma sessiz dostlaridaTek kısı mı verelım 3 kısı ufak bir şans parasımı atalım
Hoca ödev vermis 3 sayfa aynı cümle yazılacakAllah kolaylık versin kardeşim 🤣
Kesene bereket üzdü yine 20 gündür her konunda vardım nerdeyse iyi akşamlar bol şanlar kankaahmet alıkemal cenk 3 kısı every kullanıcı adı 3 e bolecem 3 adımda kalan kısılerı de gorurum ben.
Every neyyyy hocam çocuğa ders veriyoruz da burda cahil kaldimahmet alıkemal cenk 3 kısı every kullanıcı adı 3 e bolecem 3 adımda kalan kısılerı de gorurum ben.
Sigara kullanmıyorum yeşili sev doğayı koruCok degıl ama bi sigara parası atarız dostlarımıza
özelden yazdım kanksahmet alıkemal cenk 3 kısı every kullanıcı adı 3 e bolecem 3 adımda kalan kısılerı de gorurum ben.
dostum sanada verırım ama bu kısıler burada sureklı su rollde o roll kazansa onda sana da verırdık sıgara parası ıcın kalpler kırılmasın.Maksat zaman gecırmek sohbet.Kesene bereket üzdü yine 20 gündür her konunda vardım nerdeyse iyi akşamlar bol şanlar kanka
Dost bu every ler i sevmiyom ben ya,,hiiçç bulaşmak istemiyom bunlara,başka bi şekil yapsan rc etsem olmazmıahmet alıkemal cenk 3 kısı every kullanıcı adı 3 e bolecem 3 adımda kalan kısılerı de gorurum ben.
Benim gibi tutuncusun ozaman..bende sigara icmiyom tütün iciyom dsdSigara kullanmıyorum yeşili sev doğayı koru))
Estağfurullah zaten roll açacaktım 100 de atsan 200 de atsan problem yok seviliyorsun ama beni taglememen üzdü açıkçası parasında olmadığımı sende biliyorsun kankacımdostum sanada verırım ama bu kısıler burada sureklı su rollde o roll kazansa onda sana da verırdık sıgara parası ıcın kalpler kırılmasın.Maksat zaman gecırmek sohbet.
Hayatimda hiç sigara tütün içmedim ama çay tiryakisiyimBenim gibi tutuncusun ozaman..bende sigara icmiyom tütün iciyom dsd
sanayi çayı 😂😂Hayatimda hiç sigara tütün içmedim ama çay tiryakisiyim))