Uşaklar şimdu biru varmuş ev sıcak olmuş adam camı açmuş dışardan biri açma diye bağıraymuş içerdeku adam korkup camı kapamuş 3 saat sonra bağuran adam gitmuştur diye camu yine açmuş o adam yine açma diye bağıraymuş adam sinirlenmuş yatıp uyumuş adam sonraki güne girmuş uyanmuş camu açmuş açma diye bağıraymuş yine o adam. Adama seslenmuş uşağum neden camu açmayayum niye bana kızaysun demuş. Alttaki uşak demuş haçan ben sana kızmadum camu açmada demedum ben sana niye camu açma diyeyum daa evin sahibu sensun. Adam demuş uşağum bana camu açma demedum diyeysun ama hep açma açma diye bağıraysun noldu gördünmü. Alttaki uşakta ben açmacıyım açma satayrum ben sana camu açma diye bağurmadum uşağum açmalarımu satmak içun açma diye bağırayrum demuş