- 52,050
- 49,195
- 113
Neyse dost uykusuz kalmaya değmeyecek rakamlar hadi cümleten iyi gecelerEline su dokemeyiz dost puahhaha
Neyse dost uykusuz kalmaya değmeyecek rakamlar hadi cümleten iyi gecelerEline su dokemeyiz dost puahhaha
Yok la ara ara cikiyorNasil aktif değil la tüm etkinliklerde gfbridvandan sonra yerini almış adam
iyi geceler dostNeyse dost uykusuz kalmaya değmeyecek rakamlar hadi cümleten iyi geceler
La ne alaka pyahahhaha en az yuzde 80 pjahahhaReis butra yuzde almadan dagitmiyo bastan soyliyim
Bu durumlar @butragueno nün yüzde oranlarını arttiyor sabaha zam yapar kesinReis butra yuzde almadan dagitmiyo bastan soyliyim
İyi geceler canımNeyse dost uykusuz kalmaya değmeyecek rakamlar hadi cümleten iyi geceler
Recifeye basRoll açıcaz metinin uyumasını bekliyorum
Bende accam ödüller elımıze bır ulaşsaRoll açıcaz metinin uyumasını bekliyorum
Takiliyor la ama dagitimciya hakki verilmeli puahhaha harbi cok kisi olunca baya yoruyorBu durumlar @butragueno nün yüzde oranlarını arttiyor sabaha zam yapar kesin![]()
Metin hele bı depoyu kolaçan et azRoll açıcaz metinin uyumasını bekliyorum
Gelcem senin konunda da sayacağım şfşfşfşfşcpRoll açıcaz metinin uyumasını bekliyorum
Ula dost varya cylmz gibisinRoll açıcaz metinin uyumasını bekliyorum
Eve geldım 2.30 da yolda dolandırıldım ahaahahhaMetin hele bı depoyu kolaçan et az
Kanka gidyon mu simdi ben birazdan bayilirimMetin hele bı depoyu kolaçan et az
Yanlış yapan adamları ifşa edeceksin, forumun çok eskisi değilim gözlemlediğim kadarıyla sahtekar düzenbaz adam çok var ama ceza almıyorlar. Adam i.bnelik yapınca yanına kar kalıyor. Dün serefsizin teki sabah 6ya kadar futbol maçı takip ettirdi bize kimseye ödül falan göndermedi. Mesela ben o arkadaşı gördüğüm her konuda ifşa edeceğim böyle böyle yaptı diye. Bunları toplulugumuzun içinde barindirmayacaksin yüzleri varsa utanirlar belki.Suata 50k at 50 k yerine ulaşır kardeş karakterli adamdır alıp kaçan orcocuklari gibi deildir forumda böyle bikac sağlam adam var.ama sen yanlisadama atmışsın.o adamın sanki önceden 1 vukuatlı daha vardı ama emin deilim omuydu ondanda emin deilim şimdi gidip sayfa sayfa msjlara bakamiycam
Aynen kanka yarın girmem foruma adamsın Allah'a emanet ol iyi gecelerKanka gidyon mu simdi ben birazdan bayilirimkendine iyi bakla senin adina roller acicam puahhaha
@Lazistan08 o kişiYanlış yapan adamları ifşa edeceksin, forumun çok eskisi değilim gözlemlediğim kadarıyla sahtekar düzenbaz adam çok var ama ceza almıyorlar. Adam i.bnelik yapınca yanına kar kalıyor. Dün serefsizin teki sabah 6ya kadar futbol maçı takip ettirdi bize kimseye ödül falan göndermedi. Mesela ben o arkadaşı gördüğüm her konuda ifşa edeceğim böyle böyle yaptı diye. Bunları toplulugumuzun içinde barindirmayacaksin yüzleri varsa utanirlar belki.
Allah yolunu açık etsin dost kazasız belasız git gel inşallah 🙏Aynen kanka yarın girmem foruma adamsın Allah'a emanet ol iyi geceler