Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet Herşeyi Bıraktık, Seni Bırakamadık Kumar..

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
hayat boş ya knka valla billa
İnsanların evrende böcek kadar değeri yok ama insanlar bu gerçekle yüzleşmek istemiyorlar. Yüzleşenler de mutsuz ve karamsar oluyorlar zaten. Hayatta mutlu olmak istiyorsan kendini kandırman gerekiyor sanki varlığının bir anlamı varmış gibi. Sanki herşeyin bir anlamı olmak zorundaymış gibi
 

besiktaslitl

1992
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
8,891
3,711
113
İnsanların evrende böcek kadar değeri yok ama insanlar bu gerçekle yüzleşmek istemiyorlar. Yüzleşenler de mutsuz ve karamsar oluyorlar zaten. Hayatta mutlu olmak istiyorsan kendini kandırman gerekiyor sanki varlığının bir anlamı varmış gibi
Çok doğru
 

fatih1983

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
4,226
3,222
113
Şu konuyu hortlatip durmayın AMK kendi yapmış kendi çekecek gına geldi be
 

blackzero

O Jaleye söyle daha benim gibi delikanlı tanımamış
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
6,465
3,834
113
Bana en komik gelen şey de dinsizlerin hayatlarına bir mana, amaç yüklemeleri. Yani bir zamanlar ben de inançlı bir insandım fakat dinlerin insan icadı olduklarını düşünmeye başladığımdan beri herşey boş ve anlamsız geliyor. Dindarlar da dinsizler de bir anlamda kendilerini kandırıyorlar aslında. Bu dünyadaki hiçbir eylemin bir anlamı yok. Sonsuzluğun karşısına değer olarak hiçbirşey koyulamaz
 
Üst