Uyanmayan olursa öperek uyandırıyor komutan ciddi kalk hadi evladım diyeVay be bizde 5.30 kalk idi ,hafta sonu 6.30 idi tabi bedelli olunca sut çocukları pardon muhallebi çocukları pardon apartman çocukları pardon askerlere 6.30
Uyanmayan olursa öperek uyandırıyor komutan ciddi kalk hadi evladım diyeVay be bizde 5.30 kalk idi ,hafta sonu 6.30 idi tabi bedelli olunca sut çocukları pardon muhallebi çocukları pardon apartman çocukları pardon askerlere 6.30
13 kankagardasim nasilsin şafak kaç
Tebrikler kralHerkese bol şansEkli dosyayı görüntüle 986984
bise kalmamis ya 2 hafta gel gece brezilya takip edicez13 kanka
TebriklerHerkese bol şansEkli dosyayı görüntüle 986984
Askerde misin loUyanmayan olursa öperek uyandırıyor komutan ciddi kalk hadi evladım diye
Evet 13 gün kaldıAskerde misin lo
Koğuşta o kalabalıkta seste uyumak ne mümkün ben 18 gün yapmıştım kulaklık kulağımda uyuyordum 2018 de 😀Uyanmayan olursa öperek uyandırıyor komutan ciddi kalk hadi evladım diye
Reis askerden gelince inş burda su gıbı para gidiyor yeme içmeyeHoli holigan uzerinden mi rol yaptiracan @Holi44 ten holi hdsabimiza bakiye tesekkurler
Alıştım kanka İlk gün uyuyamadım daKoğuşta o kalabalıkta seste uyumak ne mümkün ben 18 gün yapmıştım kulaklık kulağımda uyuyordum 2018 de 😀
O zaman holigandan askerimize askerlik bonusuuuReis askerden gelince inş burda su gıbı para gidiyor yeme içmeye
Paso dısardanmı yiyon knk😁Reis askerden gelince inş burda su gıbı para gidiyor yeme içmeye
hahaha bi ara gece bahisi fazla kacırmısım 6.30 da kalkmadım orduevinde görevli oldugum yerden asker gelmedi diye haber gelmiş bölüğe odaya komutan bi giriş yaptı 2 kova suyla uyandırdı bide yatagı kurutmakla uğraştırdıydı :dUyanmayan olursa öperek uyandırıyor komutan ciddi kalk hadi evladım diye
Yok yemekler 10 numara ama içme abur cubur baya gıdıyorPaso dısardanmı yiyon knk😁
Allah yardımcın olsun biran önce gelmen dileğimleAlıştım kanka İlk gün uyuyamadım da
Bi yerde de sinyal yapma asker adama hiç utanma da yokHoli holigan uzerinden mi rol yaptiracan @Holi44 ten holi hdsabimiza bakiye tesekkurler
Bedelli miydi aga13 kanka
iban numarası gibi şafakBedelli miydi aga
Vay mk 🤣🤣hahaha bi ara gece bahisi fazla kacırmısım 6.30 da kalkmadım orduevinde görevli oldugum yerden asker gelmedi diye haber gelmiş bölüğe odaya komutan bi giriş yaptı 2 kova suyla uyandırdı bide yatagı kurutmakla uğraştırdıydı :d