- 1,537
- 1,054
- 113
17 aldım 1.5 ay önce çok memnunum 17 pro maxı düşünemiyorum
Ben double iPhone dolaşıyorum evde iPad ve mackbook var zengin miyim yani anlayamadım 😂😂Laf olsun diye dedim kanka Apple kullanacak kadar zengo olamadım henüz hahahahah
Şuan olmasa bile zamanında sende biriymişsin kanka jahahahahaBen double iPhone dolaşıyorum evde iPad ve mackbook var zengin miyim yani anlayamadım 😂😂
İPad’i satıp kasa 130k diye konu açtırma RABBİM 😂😂😂Şuan olmasa bile zamanında sende biriymişsin kanka jahahahaha
Offf 130 k saglam kasa olur yalnızİPad’i satıp kasa 130k diye konu açtırma RABBİM 😂😂😂
Boşver hala bana ne yaptın tümbetten çektiğin 2-3m parayı batırdın mı diye soruyorlar kına yaksınlar he batırdım awq he 😂😂Offf 130 k saglam kasa olur yalnız
Ne zaman çekmiştin hahahahahaBoşver hala bana ne yaptın tümbetten çektiğin 2-3m parayı batırdın mı diye soruyorlar kına yaksınlar he batırdım awq he 😂😂
Senin olmadığın zaman ahahhaaNe zaman çekmiştin hahahahaha
6 ayda 2 m yedin yani helal lan cio hahahahaSenin olmadığın zaman ahahhaa
Bi sen kalmıştın , sana rahat rahat söverim ama başkasına sövemiyorum şansını zorlama 3 ay önceydi yemedim bir şeyler edindim borçları sıfırladım6 ayda 2 m yedin yani helal lan cio hahahaha
Ahhahahahahah tamam dur sövme dün naptın kaça çıkıp battı kasaBi sen kalmıştın , sana rahat rahat söverim ama başkasına sövemiyorum şansını zorlama 3 ay önceydi yemedim bir şeyler edindim borçları sıfırladım
0-0Ahhahahahahah tamam dur sövme dün naptın kaça çıkıp battı kasa
Geçmiş olsun kral
Akıllı adam başka oluyorSatmam kullanırım diyorsan s26 eşsiz bir cihazdır. He illerde sonra satacaksan telefon değil altın al 😂
boşa yapmışsın sen telefonculuğu bırakmışsındır umarım5 yıl telefonculuk yapmış biri olarak söylüyorum s26 ultraya yakın bi rakip bile yok.
Ayrıca android telefona 30kdan fazlası verlmez ama samsungu androidden sayma dost samsung bambaşka seviye. 17 promaxın rakibi s25FE 40k civarı Exynoss 2400 işlemci var
Sen biliyorsun aynen. Bu telefonları hücrelerine ayırsan geri toplarım. Belli ki üreticisi sensin . İşlemcileri ekran yenleme hızları mahh değerleri arayüz senin için bişey ifade etmiyor olabilir ama gerçekten bişeyden anladıgınız yok . İphone marka degeri pahalı .boşa yapmışsın sen telefonculuğu bırakmışsındır umarım
Aynen öyle satacak isen iphone kullanacak isen samsung kralSatmam kullanırım diyorsan s26 eşsiz bir cihazdır. He illerde sonra satacaksan telefon değil altın al 😂