Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Muhabbet J.PAUL - M.TYSON İzleme Yeri

jrhusojr06

Tek şansım vardı, kumarda yandı
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,733
800
113
tyson maçı kaybettin hadi de uykumuzu da kaybettirdin abv
 

alisevncc

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,919
1,222
113
mike ya çok kaçırdı ya da sattı aw bilerek çıkmıyor yumruğa
 

İmParaThor

Site Yetkisizi
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,502
3,632
113
Jake teselli etti kurgu maçıymış satılık mike
 

hkngkce45

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
930
633
113
Ağa adamlar 10 dkka sarılıp zıpladı 40 milyon dolar aldılar amk
 

Hayat1kumar

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
113,385
63,431
113
Elemanın hayali tysonu bayiltmakti beceremedi vuramadi bile aw.ama dede bidaha böyle islerr girmesin bnce hareket edemiyor
 

ksklee1912

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
805
190
83
Keşke uyusaydım maçın özeti tyson eldiveni ısırdı bu kadar berabere biter
 

İmParaThor

Site Yetkisizi
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,502
3,632
113
Jojo simdi yazar gönlümüzün şampiyonı tyson
 

alisevncc

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
1,919
1,222
113
la bizim mahalledeki boks maçları daha zevkli aq en azından kaybeden kazananı çıkışta bıçaklıyordu bişiler oluyordu
 

İmParaThor

Site Yetkisizi
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
6,502
3,632
113
Tyson sadece eldiveni ısırdı
 

efkalade1

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
11,148
7,236
113
Tyson kazansa jojonun paraları da o verecekti 40 milyon dolardan :D
 
Üst