Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

⚽️Futbol Japonya İsveç

cqulec

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,961
4,241
113
İkisi de 0-0 a yatar dedik ama, ben uzun zamandır bu kadar faullu maç görmedim.
Özellikle Japonya her kaybettiği top sonrası faul yapıyor.
Faul bahsi alanlar biliyorsa istatistikler normal mi?
 

cqulec

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,961
4,241
113
Sadece Japonya 11 faul yaptı ilk yarıda.
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,837
100,380
113
Ne olacak 0-0 İsveç yenemeyeceginin farkında işide ne geliyor japonlar daha iyi 11 kişi defans yaptılar maçın 40 dk sı topu al ver defansa faul normal futbol falan oynanmadı Japonya atarsa görcem isveçi
 

cqulec

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,961
4,241
113
Ne olacak 0-0 İsveç yenemeyeceginin farkında işide ne geliyor japonlar daha iyi 11 kişi defans yaptılar maçın 40 dk sı topu al ver defansa faul normal futbol falan oynanmadı Japonya atarsa görcem isveçi
Hocam demek istediğim faul bahsi üst alınır mi acaba diye. Hakem de kart göstermeye meyilli değil. Faulleri caliyor ama sarı kart vermez gibi. 11 faul bana çok geldi. Maç oynanmadı resmen
 

Enişte

Vergi Muhbiri
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
90,837
100,380
113
Hocam demek istediğim faul bahsi üst alınır mi acaba diye. Hakem de kart göstermeye meyilli değil. Faulleri caliyor ama sarı kart vermez gibi. 11 faul bana çok geldi. Maç oynanmadı resmen
defansif maçta faul olur ne olacak 2 takımın da yemeye tahammülü yok japonlar gereğinden fazla agresif
 

NoEscapE

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
16,745
14,546
113
Ne olacak 0-0 İsveç yenemeyeceginin farkında işide ne geliyor japonlar daha iyi 11 kişi defans yaptılar maçın 40 dk sı topu al ver defansa faul normal futbol falan oynanmadı Japonya atarsa görcem isveçi
Seyret 2-2 biter bu maç 😂😂
 

Devecibey

ahmet
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,138
12,813
113
İkisi de 0-0 a yatar dedik ama, ben uzun zamandır bu kadar faullu maç görmedim.
Özellikle Japonya her kaybettiği top sonrası faul yapıyor.
Faul bahsi alanlar biliyorsa istatistikler normal mi?
İkisininde Allah belasını versin lardesim
 

cqulec

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,961
4,241
113
Japonlar atti. 2. Yarı bambaşka başladı çekik gözlüler
 

cqulec

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
4,961
4,241
113
Japonya alır daha yetenekli adamlar var hırslılarda atarlarsa zaten atamazlar
Yetenekli değil aslında çok fazla hızlılar. Aşırı hızlı hepsi. Bitiricilik kötü ama pozisyona gidiyorlar hiç beklemedigin anda. 1-0 yaptı. İsveç açılırsa kontradan atarlar daha
 

Devecibey

ahmet
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
22,138
12,813
113
Yetenekli değil aslında çok fazla hızlılar. Aşırı hızlı hepsi. Bitiricilik kötü ama pozisyona gidiyorlar hiç beklemedigin anda. 1-0 yaptı. İsveç açılırsa kontradan atarlar daha
Adamlarda istek var dost birde yerden birmeler hızlı koşuyor
 

burkon

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
Yeni Üye
TC Onaylı
3,830
1,743
113
Bu maç dünkü Meksika maçı gibi olucak 3 0 kadar yolu var
 
Üst