İkisi de 0-0 a yatar dedik ama, ben uzun zamandır bu kadar faullu maç görmedim.
Özellikle Japonya her kaybettiği top sonrası faul yapıyor.
Faul bahsi alanlar biliyorsa istatistikler normal mi?
Korner ve taç kolaymış ama bizimkiler çok kanat hücumu yapıyor Korner rahat gelmesi lazım da taraf oynanmaz o eşşek kafalılara. Yine de atarım bi şeyler