Arkadaşlar yoldan geçerken bir tane karga kafama saldırdı kafam çok acıdı, yavruları varmış meğer orada.
Ve eve geldim hafif kan vardı hemen şampuanla yıkadım.
Batikon sürdüm.
Herhangi bir hastalık vs var mıdır acaba acile gitsem mi
Ve eve geldim hafif kan vardı hemen şampuanla yıkadım.
Batikon sürdüm.
Herhangi bir hastalık vs var mıdır acaba acile gitsem mi