seni cok tutmazlar ordaArkadaşlar Kâhtaya geldim Kâhta İçin Ne Söylemek İsterseniz? Sponsorum da @Dani02
Gel gelArkadaşlar Kâhtaya geldim Kâhta İçin Ne Söylemek İsterseniz? Sponsorum da @Dani02
Neden @Dani02 Yanımdayken Sorun Olmaz Benceseni cok tutmazlar orda
🤣🤣🤣🤣🤣Kahtalı Mıçıya selam söyle dost
Öldü o beKahtalı Mıçıya selam söyle dost
Bencede Valla Ama Senin Sorunun Mu? ReisForum son 5 yılın en rezil seviyesinde. Açılan konulara bak hele
🤣🤣🤣🤣bi abim hep derdi ki ,
adıyamanlılar boş konuşur
Çok haklısın. O kadar çok boş insan dolu ki. Sövsen suçlu sensin.Forum son 5 yılın en rezil seviyesinde. Açılan konulara bak hele
Değil tabiki, ama görünce etkileniyorum kirvemBencede Valla Ama Senin Sorunun Mu? Reis
Bu konu yine iyi. Bir tane eleman kumardan manyak olmuş her hafta şurada burada hattım var icralık olur muyum en son dedim niye açıyorsun konuyu yok seni ilgilendirmez felanForum son 5 yılın en rezil seviyesinde. Açılan konulara bak hele
Neden @Dani02 Yanımdayken Sorun Olmaz Bence
hahahahaDeğil tabiki, ama görünce etkileniyorum kirvem
hahahahaBu konu yine iyi. Bir tane eleman kumardan manyak olmuş her hafta şurada burada hattım var icralık olur muyum en son dedim niye açıyorsun konuyu yok seni ilgilendirmez felan
Doğru ama dedim iki üç hafta sonra dübürü patlattım diye konu açtığında geleceğim dedim en sonunda. İşin aslı şu yani bu forumun muhabbet için açılan konuları önce admin onayından geçmeli.
Senin konu yine iyi bir mantığı var dosthahahaha
Yaşlıları belli etme tuzağıydı dayı.+45 yaş grubu kendini belli etti 😂Öldü o be
Sesli Güldüm🤣Senin konu yine iyi bir mantığı var dost