Meksika macida sanki karışır gibi geliyor bana,,bı değerlendir istersen,,40 oran üstüne şunlar da cila oldu benim kumarın biter teşekkürler kanada
Meksika macida sanki karışır gibi geliyor bana,,bı değerlendir istersen,,40 oran üstüne şunlar da cila oldu benim kumarın biter teşekkürler kanada
Renkli oluyor aslında ama Katar ve Güney Afrika gibi salak takımlar olmasa geri kalandan raziyim ben.Turnuva'da çok gereksiz takımlar var. Sayıyı 32'den 48'e yükseltince böyle oldu. Sayıyı 32'ye düşürmek için 70 tane maç oynanacak. İnfantino görevde kalırsa 4 sene sonra 60 takımlı dünya kupası olacak
Şaka yapmıyorum
Tebrikler kusurata talibimAslan jojom yine kazandırdı
🤣🤣🤣🤣Tebrikler kusurata talibim
50 lirasını vereyimTebrikler kusurata talibim
Teşekkürler düşünmen yeterli sende dursun🤠🤠50 lirasını vereyim
Kaldı mı böyle senin gibi güzel yürekli adamlar50 lirasını vereyim
Senin ben merhametini50 lirasını vereyim
Bir şey ne kadar az olursa değeri o kadar fazla olur. Bu yüzden bakır ucuzken altın kıymetli. Dünya kupasına katılmak ne kadar zor olursa da o kadar değerli bir turnuva olur. Çuraçao, Panama, Irak, Haiti, Ürdün, Cape Verde, Özbekistan, Katar, Arabistan gibi takımların ne reytingi olacak ki zaten. Ne işi var bunların Dünya kupasındaRenkli oluyor aslında ama Katar ve Güney Afrika gibi salak takımlar olmasa geri kalandan raziyim ben.
Panama, Curaçao , yeşil Burun.. bence büyük renk kattılar.
Tebrikler kardeş tebriklerilk yarıdan şunları aldık bı tane 40 oran var asıl o gelirse güzel olacak
Şu kafa yapısı yüzünden 24 sene dünya kupası göremedi bu ülke . Kendimizi dev aynasinda görüyoruz ama ama Panama Özbekistan Suudi beğenmiyorsun. Suudi Arabistan senden çok daha iyi futbol oynadı ilk maclarda bunu biliyorsun dimi. Ayrıca bunun adı dünya kupası dünyayı sadece Avrupa'dan ibaret gören beyaz gotlu ılık olmaya gerek yok . Dünyada bu saydığın ülkeleri sen bilmiyorsun diye bu adamların ulkesindeki insanların duyguları yada futbollari yok mu oluyor. Dünya kupası asıl bu takımlarla güzel. Son olarak her sene kulüp ve milli takım bazında futbolun kagit üstünde değerden ibaret olmadığını kanıtlayan onlarca olay oluyor hâlâ kadro değeri su bu deniliyor. Evet iyi bir kadroya sahibiz ama futbolda sadece iyi kadrolar kazanır diye bişey yoktur. Geçen sezon bodo glimt 5 milyon Euro maaş bütçesi ile Man City deplasmanda Atletico yenip gruptan çıktı üstüne son finalist Inter i iki maçta da yenip eledi. Tekdüze bakma işini bırakırsanız belki hayattan ve futboldan zevk almaya başlarsınız.Bir şey ne kadar az olursa değeri o kadar fazla olur. Bu yüzden bakır ucuzken altın kıymetli. Dünya kupasına katılmak ne kadar zor olursa da o kadar değerli bir turnuva olur. Çuraçao, Panama, Irak, Haiti, Ürdün, Cape Verde, Özbekistan, Katar, Arabistan gibi takımların ne reytingi olacak ki zaten. Ne işi var bunların Dünya kupasında
Hadi çocuklar siz de oynayın da hevesinizi alın gibi oluyor biraz. Hatta üçüncülerin bile 8'i devam ederken sadece 4 tanesi elenecek. 16 takımı elemek için 72 maç yapılır mı
Türkiye zaten böyle bir algoritmada bile grubundan çıkamazsa büyük hezimet olur. Hatta çıkması da başarı sayılmaz aslında. Turnuvanın en değerli 13. takımına sahibiz ama böyle bir algoritmada bile gruptan çıksak zil takıp oynayacak mıyız
Bu takımın bırak son 32'yi son 16'ya kalamaması bile başarısızlıktır. Değerli bir kadro