Bilgilendirme Foruma giriş veya şifre ile ilgili sorun yaşayanlar [email protected] adresine sorunu anlatarak mail atabilirsiniz.

Kaybetti Kaneko55 / Basketin Günlüğü

Kupon Miktarı
250
Kupon Oranı
16.85

Kaneko55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,887
4,988
113
Valla gelmis sabah ne o oyle diyorduk
Haci baskete yıllarımızı werdik Türkiye dost most takim demesse daha ilk yaridan o farki atar.. almanya macini sacma sacma kacirdim tek olarak neyse bakcaz simdi israil başlıyor onuda bi takip et..
 

Kaneko55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,887
4,988
113
Türkiye'yi hangi siteden aldın Kral 1xbet tek seçenek açmış
1xbetten qldim.. mac baslayinca acar suan acmaz kapandi haci.. yaw cok hata yaptım almanya maci sabah açıldı 50.5 handikap 4.2 ganyan 20 dakka icinde 60 mi 80 mi ne cikartilar bende sayi atarina girdim sansq son anda geldi hatta bakarsin ilk yari 39 sayi attilar saka gibi 700 tl bastim birde 1 çeyrek 20 fark atar sayi atamadi aq.. Almanya macida bi qra tek handikap actilar mac baslayinca tüm handikaolar acildi bekle tr mac baslayimca acilabilir qma siz oynayın demiyorum bak.. ben arnavutluk u20 normal bayanlarin her macina rakibe oynarim walla..
 

Kaneko55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,887
4,988
113
Gerçekten yazıklar olsun türkiyeye hic bir spor dalinda oynamak istemiyorum sirf rakipten dolayi oynadim suraya amatör den 5 kişi toplasak fark atar ama işi daha baştan şikeye sacma salak kendini begenmislige rakibi onemsememeye basladilar lanet gelsin ya..
 

farozlu61

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
1,765
624
113
Gerçekten yazıklar olsun türkiyeye hic bir spor dalinda oynamak istemiyorum sirf rakipten dolayi oynadim suraya amatör den 5 kişi toplasak fark atar ama işi daha baştan şikeye sacma salak kendini begenmislige rakibi onemsememeye basladilar lanet gelsin ya..
Ciddiye almıyor bebeler
 

Kaneko55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,887
4,988
113
Ciddiye almıyor bebeler
Haci yazik ya walla yazik şu oyuna macq yazik bunlar bide ilerde bi yerlere gelsin diye emek werenlere yazık neyse sustimben yoksa çok büyük sogecem iyi aksamlar olsun reis sana mac sonuna bakacam sadece
 

farozlu61

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
1,765
624
113
Haci yazik ya walla yazik şu oyuna macq yazik bunlar bide ilerde bi yerlere gelsin diye emek werenlere yazık neyse sustimben yoksa çok büyük sogecem iyi aksamlar olsun reis sana mac sonuna bakacam sadece
Kral ibslah güzel bir seriyle supriz olur canın sağolsun sende suç yok ciddiye almıyolar çocuk birde bunlar 20 yas ne bekelrisnki dur bakalım ikinci yarı nolur Arnavutluk bizim aramiz çok iyi ben ondan fark yapmaz diye düşünmüştüm Ermenistan filan olsaydı aynı ayarında arnavutlugun ziplatirdi bizim bebeler
 

Kaneko55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,887
4,988
113
Kral ibslah güzel bir seriyle supriz olur canın sağolsun sende suç yok ciddiye almıyolar çocuk birde bunlar 20 yas ne bekelrisnki dur bakalım ikinci yarı nolur Arnavutluk bizim aramiz çok iyi ben ondan fark yapmaz diye düşünmüştüm Ermenistan filan olsaydı aynı ayarında arnavutlugun ziplatirdi bizim bebeler
Haci bi bok olmaz bunlardan we asla gelişemezler bunlarda bi yere gelemez bunun u20 si u30 u yok isini ciddiye alacaksin benim kupon yatqr yatmaz sikinti degil maci izliyom kanser olmamak mümkün değil bu oyunu oynuyorsan biraz ne yaptığını bilecen bu nasil bi oyundur arnavutluk bu turnuvada bu sayiyi atamaz bi daha we en qz fark yediği biz oluruz..
 

farozlu61

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
1,765
624
113
Haci bi bok olmaz bunlardan we asla gelişemezler bunlarda bi yere gelemez bunun u20 si u30 u yok isini ciddiye alacaksin benim kupon yatqr yatmaz sikinti degil maci izliyom kanser olmamak mümkün değil bu oyunu oynuyorsan biraz ne yaptığını bilecen bu nasil bi oyundur arnavutluk bu turnuvada bu sayiyi atamaz bi daha we en qz fark yediği biz oluruz..
Valla kral ben ilk periyod +27.5 Arnavutluk diğer periyodlarda +20.5 handiden ev girdim ilk periyodu izleyince fark olmayacağını anladım
Sağlık olsun ciddiye almadılar rölanti gitti maç
 

Kaneko55

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
5,887
4,988
113
Valla kral ben ilk periyod +27.5 Arnavutluk diğer periyodlarda +20.5 handiden ev girdim ilk periyodu izleyince fark olmayacağını anladım
Sağlık olsun ciddiye almadılar rölanti gitti maç
Aynen mac basi belli oldu zaten ama işte biz sabahtan oynayinca yaw ne isin war bu maçla israile oynuyordum 50 den gittim arnavutlugu bildiğimden bunlara oynadim.. sana tebrikler haci //
 

farozlu61

Tanınmış üye
Aktif Üye
Ayrıcalıklı Üye
TC Onaylı
1,765
624
113
Aynen mac basi belli oldu zaten ama işte biz sabahtan oynayinca yaw ne isin war bu maçla israile oynuyordum 50 den gittim arnavutlugu bildiğimden bunlara oynadim.. sana tebrikler haci //
Sağlık olsun kardeşim gelecek sefere ins
 
Üst