- 6,818
- 2,458
- 113
Kerbela maç nerde
Ben sabahtan beri Karabela diye okuyorum...adam kerbelaymisKerbela maç nerde
Kara dan bela mi olurmuş 🤣🤣Ben sabahtan beri Karabela diye okuyorum...adam kerbelaymis))
İki orana gerek yoktu,,gönlünce olur umarim
Napoli atar belki1.50 çerezlik bişey olurdu hacı. Bol şans diliyorum
Kontra montra ne denk gelirse artikNapoli atar belki
kalktı askı
Bol sans