- 15,512
- 7,940
- 113
Çok aptalca oynuyor bu rangers
Seni bu rolden başarısız göndermeyiz dost o gol buraya gelecek
Daha iyi ya işte karambol gölü en sevdiğimÇok aptalca oynuyor bu rangers
Iste bu ınancSeni bu rolden başarısız göndermeyiz dost o gol buraya gelecek
Gelse hemen inter maçına 3.5 üstSeni bu rolden başarısız göndermeyiz dost o gol buraya gelecek
Ona yetisirmi bilemem ama gelir o golGelse hemen inter maçına 3.5 üst
Ama yerinde olsam bu saatten sonra o maça bulasmamGelse hemen inter maçına 3.5 üst
Nerde ki Rıdvan ?al rıdvanı bi işe yaramıyor zaten takım
Bjkden gıden galıbaNerde ki Rıdvan ?
RangersdaNerde ki Rıdvan ?
Bu hızla Rangers a gerek kalmayacak dost Liverpool kendi kalesinede atar2-4,2-5 hadi Rangers evindesin aw
rangersta işteNerde ki Rıdvan ?