https://kktcroyal2308.com/promosyonlar ben kayıtlıymışım arkadaşlar bi deneyin yatırımsız 2000 tl çekim hakkı bol şanslar


Cemile 50x olduğunu da yazsaydın ya 50 Çevrimhttps://kktcroyal2308.com/promosyonlar ben kayıtlıymışım arkadaşlar bi deneyin yatırımsız 2000 tl çekim hakkı bol şanslarEkli dosyayı görüntüle 985166
Cemile deneme Alman için kimlik istiyor sen athttps://kktcroyal2308.com/promosyonlar ben kayıtlıymışım arkadaşlar bi deneyin yatırımsız 2000 tl çekim hakkı bol şanslarEkli dosyayı görüntüle 985166
muro sen ne zaman uyuyon laCemile 50x olduğunu da yazsaydın ya 50 Çevrim
50 çevrimi skr et vermeden önce kimlik istiyorCemile 50x olduğunu da yazsaydın ya 50 Çevrim
Sizin burada olduğunuz zaman bir iki saate ben yatarım Siz burada takılırsınız ben Gece gelirim Sen gündüz gelir tekrar aynı soruyu sorarsın Neyse yamuro sen ne zaman uyuyon la
Aynen 50x Çevrim kimlik istemese de bu bonusu almam ki50 çevrimi skr et vermeden önce kimlik istiyor
Gerçi bu konuda da haklısınArkadaşlar almak zorunda değilsiniz ben sadece paylaştım almak isteyen kimlikte verir 50x te cevirir yatırımsız olduğu için paylaştım
muro yatmionmu sen ax her konuda varsin la pirana gibisin ax hahaSizin burada olduğunuz zaman bir iki saate ben yatarım Siz burada takılırsınız ben Gece gelirim Sen gündüz gelir tekrar aynı soruyu sorarsın Neyse ya
Ben almayı tercih etmiyorum ama yinede paylaşım için teşekkür ederim Cemile hanım. Sizi eleştiren arkadaşları da esefle kınıyorumArkadaşlar almak zorunda değilsiniz ben sadece paylaştım almak isteyen kimlikte verir 50x te cevirir yatırımsız olduğu için paylaştım
Yatmıyorum Evet her gün buradayım artıkmuro yatmionmu sen ax her konuda varsin la pirana gibisin ax haha
tm rollYatmıyorum Evet her gün buradayım artık
tm rol ac basarili olursa dm at bana.Yatmıyorum Evet her gün buradayım artık
çocuk birazdan telefonu açacak çocuk açar açmaz Muro kaybolacak buradan uçuş moduna geçeceğimtm rol ac basarili olursa dm at bana.
12 den önce açmazçocuk birazdan telefonu açacak çocuk açar açmaz Muro kaybolacak buradan uçuş moduna geçeceğim
O zaman gel Ortaköy yapalım İsmin gibi adamsın bizim kardeşimiz erken açıyor Ya normalde 9.00'da açıyor da en baba 11'e kadar açmış olur ya12 den önce açmaz