- 11,532
- 7,055
- 113
Beşiktaş'a kaldım oda kırmızı yemiş 2 gol atar mı yemeden acaba
Ekli dosyalar
-
125.6 KB Görüntüleme: 35
Bu saaten sonra atamaz baksaana nasıl gol yedik 😂Atsa bile yer 2-2 biter zor kral
Bırak abi hakediyor Beşiktaş gol yemeyi sanki sanal maç yapıyorlar kaleci fantezi yapıyor 😂
Benim hiç bir kupon tutmuyor kalıcı olarak kaybetti yaz sen bana 😂
Yer dedik kral şimdi olursa 2-2 olmazsa 0-3Bu saaten sonra atamaz baksaana nasıl gol yedik 😂
Bol şanslar.Beşiktaş'a kaldım oda kırmızı yemiş 2 gol atar mı yemeden acaba
Yok be kanka baksana 0.3 oldu bu saaten sonra Ronaldo gelse kazanamazlar 😂Yer dedik kral şimdi olursa 2-2 olmazsa 0-3bjk berbat gidiyor son 13-14 maçta 2 galibiyet var
Girasunlular çıldırıyor 😂😂Çotanaklara bak inönüde kartal tokatlıyotlar 0-3![]()
Sağol canım ama olmadı 😂Bol şanslar.
Farkına vardım.Tvde bjk:0 yazıyor GRS:3 Yazıyor🙂.Sağol canım ama olmadı 😂
Belki suanlik yok ikimizde şansı birden gelcek belki hiç belli olmaz ben inanıyorum ☺Farkına vardım.Tvde bjk:0 yazıyor GRS:3 Yazıyor🙂.
Seninde benim gibi şansın yok.
Alışkınız abi sorun yok 😂