- 23,968
- 7,970
- 113
Herkes kendine yakışanı yapsın demi @berkays7Ahlaklı olsun yemişim parasını, para gelir geçer, 3 günün sonunda çulsuz oluyor zaten herkes. Ahlaklı olmayan adamın parası yokken muhabbeti çekilmiyor dostum. Dost dediğin sadece alışveriş ile değil birlikte gülünebilen, dertlerini de paylaşabileceğin kişidir. Neyse söylenecek söz çok ta. Herkes kendine yakışanı yapar, yaptığını da sonra mutlaka kafasına takar.